Nesze!szer

Száncsengő, száncsengő...Guerlain karácsonyi kollekció!

2017. október 01.

 

guerlainkari1.jpg

 

 

A pénteki nap picit sűrű, de annál eseménydúsabb volt. Igen rövid alvás után reggel már a Testőr magazinba nyilatkoztam a parfümökről. Megkérdezték: jó ötlet-e karácsonyra illatot venni valakinek....hát, inkább sminket javasolnék, mert azzal olyan oltárit nem lehet tévedni. Szerintem. (Ja, ha nézitek a Testőrt esetleg, hát életem legnagyobb megfázásával sikerült nyilatkoznom, legszívesebben kikockáznám a fejemet, olyan klasszul néztem ki..D) De! A forgatás után rohantam a Guerlain sminkmesterével találkozni. Fantasztikus emberke, az új rúzsokat jött bemutatni hozzánk. José Luis Yuvé igazi nagyágyú. Igaz, ő aznap még nem beszélt nekünk igazán a Guerlain karácsonyi kollekciójáról, de hazaérve utána is néztem, mit hoz még a márka idén, mert újra és újra beleszerelmesedtem a franciák egyik kedves sminkbrandjébe. Mutatjom. És szeretném kérni megint a Jézuskát, hogy nézzen már le kicsit rám! A Gold Meteorites például egy csoda, a Rouge G kari kiadásai szépségesek, a bronzosító pedig.. na jó, a szemhéjpúder és az arany pillákat varázsoló spirál is. Szóval, Jézuska, ennyi megpróbáltatás után... nem járna egy kis aranyosság is? Köszi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr712914241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása