Felgyorsult világunk nem kíméli a nőket, hiszen megannyi elvárást zúdít a nyakukba, sokan pedig gyakran erejükön felül próbálnak ezeknek megfelelni. Olykor megállni a lábunkon egy férfias világban és megőrizni spontán, ösztönös nőiességünket azonban igencsak nehéz. Ennek kapcsán négy ismert személyiség összeállt, hogy megmutassa, a nők igenis bármire képesek, ezért búslakodás helyett ünnepelnünk kell személyes győzelmeiket (a legapróbbakat is) és elért eredményeinket. Hiszen a szépség nem a kamu ideálokból, hanem egy nő belső erejéből fakad.
A hölgyek név szerint, Irina Shayk(modell), Ana Ivanovic (profi teniszező), Ella Mills (szakácsművész és vállalkozó) és Dakota Johnson (színésznő), az Intimissi szeptemberben induló #insideandout kampányán keresztül juttatja el üzenetét, a kivitelezés módja pedig forradalmi a fehérneműk történetében; a bugyis hirdetések alapmotívumain túlmutatva hangsúlyt ugyanis ezúttal nem a szexualitásra, hanem a kampányarcok erősségeire, ambícióikra és integritásukra, vagyis a mindennapi életükre helyezi a hangsúlyt.
"A szereplők fantasztikusak, de én magát a kihívást is szerettem: egy fehérnemű kampánnyal kommunikálni, benne olyan nőkkel, akik tetőtől talpig fel vannak öltözve. Szerettem volna megragadni, hogy néznek ki és hogy érzik magukat ezek a nők, amikor fehérneműt viselnek a ruhájuk alatt.” – mondja Mario Testino, a kampány megálmodója, akinek egyébként a mostani az első közös munkája az Intimissivel.
Nesze!Dóri