Nesze!szer

OMG! A ruhakollekcióm elég sikeres!

2017. július 19.

 

kollekciom1_1.jpg

 

Az élet és a dolgok néha megdöbbentőek. Sok cég megkeres engem, mondjak véleményt a ruháikról, csináljuk valamit közösen, de eddig nem annyira éreztem még komfortosan magamat ezekben a megkeresésekben. A Silk  & Jude webshop koncepciója nagyon tetszett már régebben is nekem, de aztán néhány hete úgy éreztem: megtaláltam az igazit!  Leültünk, ötleteltünk,  így elindult a Szabó Patrícia kollekció is. Nem gondoltam, hogy külön írok nektek erről, mert úgyis látjátok a blogon a shop részt. Aztán úgy tűnik, annyira szeretitek, hogy el kell mesélnem ezt-azt, mert rendeltek és kérdeztek. Én pedig ennek nagyon örülök, kicsi szívem reped. Mondom is, mely dolgok voltak a legfontosabbak számomra.

- Ezek a ruhák egyediek, néhány darab van mindenből csak, így nem fogsz magaddal összefutni az utcán. Mivel ez nekem is igen fontos, gondoltam, számotokra is praktikus lehet. 

- A minőség számomra elsődleges. Sajnos, érzékeltem, hogy sok fast fashion brand hihetetlen rossz anyagokkal , varrással dolgozik. Ezek a ruhák mind high fashion inspirálta ruhák, magas minőségben. És nem 5 000 dollárért kapod meg őket, hanem jóval olcsóbban!

- Egyedileg kapjátok meg, amit rendeltek, szépen, becsomagolva. Nem szatyorba belezuttyantva (nemrég hozott valamit így a futár, azt hittem, elsírom magam a drágán vásárolt ruha láttán, olyan gyűrött volt!)

- Lesz őszi kollekció is, persze, de még javában tombol a nyár és ezek szinte bármikor hordható darabok, most itt csak néhány darabot mutatok belőlük, a shopban jóval többet találsz ITT.

- Mi inspirált? Az egyik kedvenc sorozatom, ami nem mai, de imádom. Hozzám stílusban leginkább az áll, ahogy a Szellemekkel suttogókban öltöztették Jennifer Love Hewitt színésznőt. A nőiesség mindig fontos volt számomra, ez látható minden darabban. És egy pici kis valami, amitől más egy alapvetően egyszerű blúz vagy cipő is. Valami kis extra. 

Nézzétek meg, most miből válogathattok, de tényleg véges a darabszám, ez tényleg limitált.

Ja, a webshopot ITT találjátok! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8612671951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása