Nesze!szer

A krokodilos kampány (Lacoste) a Nyugatiban forgott

2017. június 02.

 

campaign_timeless-20170526081542861_1.png

 

 

Nem minden korosztálynak van meg az élmény, amikor a legnagyobb menőség egy krokodilos póló volt. Hamisították is rendesen. Így nekünk, szocializmus végén nevelkedett magyaroknak, nosztalgikus érzéseink vannak a Lacoste márka irányába. 85 éves múltra tekint vissza egyébként a cég, 110 országban van jelen -  és folyamatában mutatja a nagy változásokat az egész film. Nagyon szép az egész, tényleg! Gyakorlatilag a pasi évtizedekig üldözi a hölgyet, aki felkeltette az érdeklődését. Itt jegyeznénk meg, hogy végre egy olyan film, ahol nem két enyelgő fiatal mered a távolba, hanem sokkal, de sokkal ötletesebb és szebb minden. Ami nagyon komoly, hogy egy szolid 250 szereplő és statiszta vett részt a forgatáson. A jelmezekért pedig Madeline Fontaine felelt, aki Oscarra is volt már jelölve. Ráadásul, minden átszaladt évtizedben más és más vonat jelenik meg, a kor vasútjának megfelelően. Elképesztően szép és összeszedett munka, gratulálunk a teljes stábnak! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr412559069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása