Nesze!szer

Elmentem a WonderShape-be karcsúsodni és el is mesélem!

2017. március 21.

 

infashape.jpg

 

Annyian, de annyian írtatok nekem tegnap a saját instámon, hogy csak na. Nem minden nap van így, de miután postoltam egy képet, hogy elmentem az új infrashape szalonba, meglódultak a kérdések rendesen. Így úgy gondoltam, írok nektek egy gyors postot erről. (Lusta vagyok válaszolni a huszadik kérdés után egyenként, ja, nem, időm nincs?) 

Szóval. Volt már a Neszén egy játék, ahol nyerhettetek egy bérletet oda, ahová tegnap mentem. Ki is sorsolta a stúdió, reméljük, azóta már el is látogatott a nyertes az első tekerésre. A lényeg. Hétfőn nyitotta meg a kapuit a második kerületben lévő WonderShape Infrashape stúdió. Itt már a legújabb generációs gép található, kollagén lámpa is dolgozik benne és tényleg a csúcsról beszélünk.

De mondom sorban, hogy volt az egész. Leszögezném, igen szép az egész szalon. Ízléses, egyszerű, letisztult. Először levetkőztem és átöltöztem. Vittem magammal egy fürdőruhát, egy pólót és zoknit, ez kell ugyanis a tekeréshez. Kicsit bekentem magam paprikás krémmel, itt szólnék, hogy ügyeljetek arra, utána ne nyúljatok a szemetekhez (nyilván ez nekem sikerült.) Aztán a lányok rám adtak egy harang alakú kis búvár ruha anyagból készül szoknyát, alá pedig egy nejlon nadrágot kaptam. Hihetetlenül viccesen és sikkesen néztem ki... se. Ezután befeküdtem a gépbe. Lecsuktuk azt az izét, a szoknya szélét pedig rá kellett húzni a gép szélére. Utána kezdődött a tekerés. Beállítottuk a vákuum szintjét, az ellenállást és azt, hogy én San Franciscóban szeretnék kirándulni. Ugyanis kis filmecskét is nézhetsz, miközben szépülsz. A lelkemre kötötték, igyak, amíg fekve kerékpározom. Elsőre szoknom kellett az egészet, nem mondom. Főleg, az ellenállást, mert úgy éreztem, lehúz valami. De hamar ment a dolog és beletanultam.. Természetesen engem lenyűgözött, hogy ez olyan masina, aminél edzés közben már facebookozhatok is, vagy zenét is hallgathatok. (Eléggé nagy kihívás ugyanis számomra, ha egy helyben kell maradnom, még akkor is, ha tekerek közben) A gépecske méri azt is, mennyi kalóriát égetsz el közben. Konkrétan elég rendesen leizzadsz ám. Oké, egy edzés után nem lettem nádszálkarcsú, de sokkal, de sokkal szebb lett a bőröm. Ami érdekes, hogy az arcomon is simult, mert beindult rendesen a nyirokkeringésem. Ami tuti, hogy máshol is jótékony hatású, tehát remélem, néhány edzés a narancsbőrrel sem leszünk túl közeli barátok. Végtelenül jól esett az egész edzés. Igazi aerob sportolás ez, a kollagén lámpa is adja a jót. Nem szoktam mérlegelni, hány kiló vagyok, vagy ilyesmi, de egészen biztos, hogy elindult a karcsúsodásom, már másnap éreztem a farmeremen. Fél óra alatt letekertem egy 700 kalóriát, 50 perc alatt olyan 1000-1500 szokott lenni ez a végeredmény. Utána kikászálódtam, lezuhanyoztam és adrenalinnal töltődve távoztam.

Ennél klasszabb formába lendítő programot nem is találhattam volna magamnak, hisz sportolás-szépülés közben az ügyeimet is tudtam intézni. Tudom, tudom, pihennem kéne, de mit csináljak, ha ez a tavasz tele van új energiával és nem bírok magammal. Na jó, télen se!...D

Csajok, aki fogyni, karcsúsodni szeretne, vagy csak kevesebb narancsbőrre vágyik, jöjjön a Fillér utca 39-be, parkolni is lehet, de a metrótól is maximum 5-10 perc gyalog. Igyekszem időpontot foglalni még a hétre, mert azt mondják az ott dolgozó lányok, két gép lesz már, és sok az érdeklődő! Ezt teljesen meg is értem, függő lettem!

A WonderShape InfraShape Buda facebook oldalát ITT találhatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr712359187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása