Nesze!szer

Tavasz az őszbe

2016. november 07.

 

 

 

avon_life_mood.jpg

 

Most, hogy két napja az emberek félmeztelenül próbálgatták a Kenzo ruhákat és hajnalban már sorban vártak az H&M-ben a bejutásra, eszünkbe jutott az avon legújabb illata, amelynek megvalósításában a világhírű tervező, Kenzo Takada segédkezett. Mi is kipróbáltuk, de mielőtt kifejtenénk a véleményünket, bemutatjuk nektek a Kenzo atyjának eddigi élet történetét.

 

Kenzo Takada Japánban született, azonban 29 évesen úgy döntött, hogy hajóra száll és Hong Kong, Vietnám, Szingapúr, Sri Lanka, Djibouti és Egyiptom érintésével végül Párizsban új életet kezd és megpróbál közelebb kerülni legnagyobb álmához, a divat világához. Ez a kalandos utazás volt az, ami hatással volt az egész munkásságra és kialakította azt az egyedihitvallását, miszerint az egész világ és annak minden kultúrája gyönyörű. Eleinte bolhapiacon vásárolta az anyagokat, hiszen mást nem tudott megfizetni. Sok esetben ezért többféle anyagból varrt össze egy kelmét, amely módszer később szinte védjegyévé is vált. 1970-ben ő volt az első japán, aki divatüzletet nyitott Párizsban. A sikerre aztán nem is kellett sokat várni, hiszen már a megnyitó után nyilvánvalóvá vált, hogy a francia közönség imádta az ő egyedi szín és egzotikus elemekkel tarkított stílusát.

 

„Az utam során, amely ide vezetett számos érdekes kultúrával találkoztam, sok tradicionálisöltözetet láttam, rengeteg illatot és színt tapasztaltam és rengeteg embert ismertem meg azélet kikötőiben” – nyilatkozta Kenzo Takada a sikerekhez vezető kalandos utazásáról. Kenzo Takada története élő példája annak, hogy milyen az, amikor valaki eltökélten követi az álmait, tele van vállalkozási kedvvel, szárnyaló kreativitással és örömteli módon éli az életet.

Kenzo Takada számtalan sikeres ruha- és parfümkollekciót tudhat magáénak, ezért különösen nagy megtiszteltetés volt az AVON számára, hogy 2016-ban egy közös illatpár megalkotásába foghatott a világhírű divattervezővel. A megalkotásában a Firmenich parfümház díjnyertes parfümőre, Frank Voelkllel is közreműködött, aki igyekezett az illatban minél jobban életre kelteni Kenzo Takada elképzeléseit.

Az illat alapját az ibolya képzi, ami díszként az AVON Life for Her üvegcséjének tetején is helyet kapott. A női változat kifinomult, citrusos, virágos illat, amelyben fellelhető még az írisz és a vízililiom is. Aki esetleg arra számít, hogy 9 ezer forintért most végre hozzáférhet egy igazi dizájner darabhoz, azt ki kell ábrándítsuk. A parfüm nem sikerült nagyon átütőre, nem az a felejthetetlen aroma, ami örökre bevésődik. Mi tavasszal és nyáron tudjuk elképzelni magunkon, amikor hétköznap futkosunk ide-oda és valamit magunkra szeretnénk fújni. Egyébként meglepően tartós, mert sajnos némely avonos illat hamar elillan, bármennyire is szeretnénk hosszasan érezni a bőrünkön.

Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a parfüm egyáltalán nem rossz, de nem is olyan átütő valahogy. Talán túl sokat vártunk el a beharangozó reklám alapján…

 

Ti szaglásztátok már? Mi a véleményetek?

 

AVON Life for Her 8 999 Ft

AVON Life for Him 7 999 Ft

 

avon_life_for_her_8999_ft_0729_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4611929763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása