Nesze!szer

Bőrmegújítás: otthon!

2016. október 13.

 

bormegujito2.jpg

 

Szerintem nem sok fontosabb dolog van az önismeretnél. Amikor nem takargatod magad előtt (sem), hogy mi az, amiben erős vagy és mi az, ami nem az erősséged. Tudatosan fogalmaztam így, mert nem hiszek abban, hogy jó és rossz tulajdonságai vannak az embernek. Mindenki máshoz ért, más dolga van a földön. Én egészen pontosan tudom magamról, hogy nálam egyáltalán nem működnek az olyan kezelések-kúrák, amelyre, mint a nevéből is következik, többször kell visszajárni. Nekem nem lesz rá időm, nem megy az ilyen és kész. Így leginkább azok a kozmetikai dolgok válnak be, amelyek rögtön elég erősek... vagy otthon elvégezhetőek. 

A Neogence, amelynek maszkjait többször használtam már, nem is olyan régen egy otthoni bőrmegújító kúrát hozott ki. 7 este kell használni és néhány percet vesz csak igénybe. Nyilván elég szkeptikusan álltam az egészhez, mert az is kétséges volt, hogy a 7 esti rituálét tudom-e hozni...D De valahogy lelkes lettem a csomag kibontása után. Azt ígérte, a fakóbb arcszínem szebb lesz, a ráncok is enyhülnek és sokkal hidratáltabb lesz a bőröm. Nagyon tetszetős volt a doboz kicsomagoláskor. Olyan pikk és pakk jellegű. Picit kicsit volt a leírás betűtípusának nagysága, de sikerül kisilabizálnom, mit kell tennem. Minden estére sorban álltak a kis csomagok a dobozkában. Két fázisúak voltak rituáléim. Peeling és royal zselé a durvább napokon, hyaluronsav és zselé a táplálós estéken. Első este iszonyatosan élveztem, ahogy rájöttem, mit és hogyan kell használni. Nem volt egy nagy nehézség, de olyan kis szép a tasak, amibe rakták. Két perc peeling kb, aztán utána jött a zselés állagú krém. Mindkettőt jól viselte az arcom, nem volt gond. A nyakra és a dekoltázsra is raktam bőven, mert éreztem, hogy hatóanyagban elég gazdag cuccal állok szemben. A második esti rituálénál véltem felfedezni, hogy érzékenyebb már a bőröm, de nem túlzottan. Utána jöttek a hylaronos napok, majd megint a hámlasztás kétszer. A vége, a 7. nap táplálás volt. Annyira szerettem a zseléjét, hogy az utolsó utáni nap reggelére is elspejzoltam még a tasak alján kicsit magamnak. Az egész kúra hatásával nagyon, de nagyon meg vagyok elégedve. Már csak azért is, mert az utcán összefutottam egy ismerősömmel, akivel minden második héten találkozom és ezt mondta: sokkal pihentebbnek nézel ki, mint múltkor! Pedig aznap éjjel háromszor is keltem úgy egyébként. A bőröm tapintása rugalmasabb, a pici ráncok is eltűntek. Nekem eléggé megérte ez a kúra és ki sem kellett mozdulnom otthonról. Köszi Neogence, ebből egy év múlva ismételni fogok, az tuti! 

Neogence bőrmegújító kúra 19 900 Ft 

 neogence_otthoni.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7311801477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása