Indult itthon egy Döntő lépés nevű kampány. Arról szól, hogy vannak helyzetek, amikor lépned kell. Lépni valamit. Aztán vagy maradsz és nem csinálod, vagy elindulsz a választott úton. 3 olyan hölgy beszél erről, aki a saját döntő lépése által másoknak is önbizalmat ad most már. Fantasztikus kezdeményezés szerintünk, ráadásul az egyik "alanyról", Bódis Boglárkáról már többször írtunk nektek.
-A „Difference maker” kampány alapját a világ különböző pontjain élő, hat nagyszerű nő, Gina Rodriguez, Erendira Ibarra,Victoria Pendleton, Jessica Nkosi, Nazan Eckes, és Ning Chang története képezi. A nők, akik mind valamilyen pozitív változást hoztak a közösségükben, a Clinique-en keresztül személyes üzeneteket közvetítve ösztönöznek másokat is hasonló cselekedetekre. Megihletnek másokat és bebizonyítják azt, hogy akár egyetlen személy is érhet el változást. Azért indítottuk el a Difference Maker kampányt, hogy bemutassuk, hogyan képes változást előidézni egyetlen tett, egyetlen személy, vagy egyetlen termék – mondta Jane Lauder, a Clinique nemzetközi márkaigazgatója.
A Clinique „Döntő lépés” magyarországi kampánya nem csupán arra szeretne bátorítani bennünket, nőket, hogy a legjobbat hozzuk ki magunkból. Arra is ösztönöz minket, hogy csatlakozzunk a kezdeményezéshez és Adriennhez, Dórihoz és Bogihoz hasonlóan magunk is osszuk meg történetüket másokkal, mondjuk el mi volt az a döntő lépés, amivel változtatni tudtunk. Mondjuk, személy szerint a mi házunk táján már sok döntő lépés volt és sok olyan, amivel akkor senki nem értett egyet. Csak mentünk és csináltuk... és te?
(A Clinique a Magyarországi Facebook oldalon privát üzenetben várja a videoüzeneteket, amelyeket feltölt hivatalos Facebook oldalára, mely ITT található.)