Nesze!szer

Végre egy hely, ahol nőies, egyedi és elegáns ruhák vannak!

2016. június 27.

 

 

lena_nyito.jpg

 

 

 

lena_zaro.jpg

 

lena_meg_1.jpg

 

lenameg.jpg

 

 

Nem tudom, ki hogy van vele... (bocsánat, ez elég személyes post lesz), de nekem sokszor nehézséget okoz, hogy hol találok olyan ruhát magamnak, ami...

1. Nőies, nem egy zsákba ugrom bele (azt is imádom, de nem mindig, ugye...)

2. Jó anyagból készül, rendesen megvarrták

3. Nem jön szembe háromszor egy rendezvényen valaki máson

Tudom, hogy mindenkinek más a problémája a ruházkodással, de nem például ez a három dolog leginkább. És anyukám is mindig úgy van, hogy keresi azokat a helyeket, ahol igényes, jó minőségű dolgokat talál magának, tehát úgy érzem, nem vagyok egyedül ezzel a kérdéssel. Nyilván elég sok ruhám van nekem is a fast fashion boltokból, de egy-egy fontosabb összejövetelt igyekszem megtisztelni én is azzal, hogy olyan darabot húzok, ami arra méltó. Elég sok üzletet végigjártam már Budapesten, és most egy szerencsés véletlen során (valaki később ért oda a megbeszélt találkozóra), a MOM Park mellett sétálva leltem egy igazán különleges butikot. Őszintén szólva nagyon régen jártam ilyen helyen, ahol ennyire tetszettek nekem a ruhák. Kis feketétől a merészebb, virágos darabokig igen sok mindent találtam, amit legszívesebben hazahoztam volna. Az tetszett különösen, hogy mindenből 1-2 darabot rendelnek csak, így biztos nem fogok ugyanazzal a ruhával találkozni egy étterem megnyitóján mondjuk máson. Több márkából találsz választékot náluk,  ráadásul szakértő kezek adják rád fel a kiválasztott szépségeket. Nem kell aggódni, cipőt is táskát is ajánlanak hozzá, ami azért jó, mert nem kell eljátszanod, ha lapos sarkúban érkeztél, hogy hogyan is mutatna a dolog magassal. Van az üzletben az is és kész.

lena2_1.jpg

 

Nekem tényleg nagy egymásra találás volt az első találkozás a  Lena Fashion Budapesttel. Telefonnal készítettem néhány képet nektek, mindenféle pontos beállítás és smink nélkül. Mert azt gondolom, a ruhákba kell beleszeretni és ezek pontosan úgy állnak, ahogy a fotókon. Semmit nem tűztem meg hátul, ahogy a profi fotózásokon szokták, nem tömtük ki, nem tettem rá mindenféle effekteket. Nincs semmiféle mahináció és trükk, ezek gyönyörűek. (Azért az egyik általuk forgalmazott márkától is mutatok képeket, amit a weboldalukról vettem le, mert lehet, hogy nektek pont ez az irány jön be)

Igényesség és elegancia, ami minden nő álma lehet. Akár esküvőre készültök vendégként, akár vacsorázni mentek a párotokkal, vagy csak a csajokkal csaptok bele a lecsóba... már nem kérdéses a stílusos nyár! Csak ajánlani tudom ezt az üzletet! 

A Lena Fashion Budapest ékszerdoboz gyönyörűségű üzletét a Mom Park mögött találjátok, a Dolgos utca 2/F szám alatt, a facebook oldaluk pedig ITT van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr128847448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása