Nesze!szer

A Bourjois új forgalmazónál itthon és itt a márka története!

2016. május 02.

 

 

vintage_b.jpg

 

 

Mi az? 150 éves múlt és még mindig nőies, színes és jól tartja magát! Na, ez a Bourjois márka...

Az átlagos vásárlót nem annyira érdekli, hogy melyik szépségmárkát ki árulja itthon. Ám titeket, kedves Nesze olvasók, tudjuk, hogy több foglalkoztat a felszínnél. Ezért mesélünk is kicsit arról, hogy hazánkban, eddig a Dovex volt a forgalmazó, aztán a külföldi tulajdonosváltás miatt átkerült a Coty égisze alá a márka. Ennek a sajtótájékoztatója volt az Emilé nevű, igen új és színvonalas budai étteremben a múlt héten. Készítettünk néhány képet is nektek, kipróbáltuk a szájfényeket, amelyek szebbnél szebb színekben pompáznak, mindenki megtalálja a szájára valót. (A tartóssága nem a legkiválóbb, így vidd mindig a táskádban magaddal, biztos, ami biztos alapon!) A szempillaspirált, amit aznap hazahoztuk, azóta is használjuk. Iszonyat jó megoldás a kefe része, mert forog maga a fej. Hosszít és dúsít is és nem eredményez csomós pillákat. Ám most mesélünk picit a márka sztorijáról is, mert szerintünk sokan nem is tudják, hogy ez nem is egy újkori hóbort. Az biztos, hogy a harmincas-negyvenes korosztálynak pontosan a fejében van a Bourjois márka. Hisz anno ez volt az első brand, ami bejött Magyarországra és elvarázsolt bennünket a fantasztikus pirosítóival, a szemfestékeivel és azzal, hogy egyszerűen milyen sok szín van a választékukban. Ugye, pontosan emlékszünk még erre?! Na, jöjjön a Bourjois történelem! 

 

 

 

Hol volt, hol nem volt, valahol a Tuileriákon túl, de még a Diadalíven innen, élt egy ember, aki kozmetikus volt és nem mellesleg amatőr színész is. Ő kezdett el otthon kollégái és barátai legnagyobb örömére zsíros kis rudacskákat gyártani, amelybe gyönyörűbbnél gyönyörűbb színeket kevert. Ez 1863-ban történt, az elkövető pedig Joseph-Albert Ponsin volt. Ezzel pirosítottak a színészek, kenték a szájukat és az orcájukat. Később került csak a képbe Alexandre Napóleon Bourjois, aki át- és megvette a céget és már mert nagyban álmodni, a külföldi terjeszkedés irányába is kacsingatott. Nem is haladt rosszul ezzel a dologgal, főleg, amikor bevezettek egy új púdert, ami annyira volt csak sikeres, hogy közel 2 millió darabot adtak el belőle. (Ezt már korai highligterként is említhetjük.) Ám a nagy áttörést mégis mi más, mint egy nő hozta meg a cég számára. Ő Babette lett, akit ma leginkább képregényfigurának neveznénk.. Ő lett a márka rajzolt képviselője, aki nőies, de közben fiús is, határozott, kacér és mindenek felett a kozmetikumok szerelmese. Babette által a világ minden pontjára betört a Bourjois, ekkor már pirosítók, rizspúderek, szemfestékek, szappanok, hajápolók is voltak a kínálatban, több, mint 700 féle termék. Azóta ez a karrier töretlenül ível felfelé, a megannyi új és új sminkmárka sem tudta a feledésbe taszítani ezt a legrégebbi szépségápolási családot. A Bourjois lány bátor, azt se felejtsük el, hogy a plakátokon anno kampányoltak a női választójog mellett is. Kifinomult, hisz francia. És játékos, mert ezekkel a vidám színű sminkekkel csak még vidámabb lesz mindenki. Íme egy gyűjtemény a sok-sok év hirdetéseiből, nekünk ezek a kedvenceink. Te mit használtál már tőlük? 

Van kedvetek játszani? Az instánkon 9 órakor mutatunk nektek egy képet egy Bourjois nyereményről. Aki a követőink közül reagál erre, azok között kisorsoljuk a neszeszert, a szempillaspirált, a szemhéjpalettákat, a szájfényt és minden más gyönyörűséget, amit ott láttok. Az instánkat ITT találjátok. Hajrá! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr98679448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása