Nesze!szer

Nagy Duett: a Pandora új ékszerei és a kedvenc ruháim

2016. április 10.

 

panhajas.jpg

 

Néhány napja beszabadultam egy valóságos ékszer palotába és alkalmam nyílt megtekinteni a Pandora teljes tavaszi kínálatát. Nem volt ez egy gyors művelet a részemről, mert konkrétan lebilincselt a sok lánc és gyűrű, hogy egy teljes képzavarral kezdjek. Minden egyes darab, karkötő, a charmok, a fülbevalók gyönyörűen kidolgozottak, finomak és nőiesek. Elkértem néhányat kölcsönbe és a kedvenc, visszafogottan nőies, a hirtelen jött nyárban és az esti partikon viselhető ruháimmal összepárosítottam őket. Na, akkor most ki is nyitom Pandora szelencéjét! 

 

pan3.jpg

 

pan4.jpg

 

 

pan2_1.jpg

 

 

Az első, pöttyös ruha a jövő héten a Marks&Spencernél megjelenő Alexa Chung kollekcióból van. Gyakorlatilag már képen beleszerettem a pötyik és a romantikus vonala miatt, és ez a finom kis virágos Pandora gyűrű nagyon jól passzolt hozzá. Nyilván a fülbevaló is ugyanilyen! Kis virágok, nagy stílus! Imádtam! 

 

panv.jpg

 

panvil2.jpg

 

Ez a Wildepastel ruha szintén igen friss. Kedvelem a vidám színei és a könnyűsége miatt, meg azt, hogy a tervezők merik variálni az anyagokat. És a két eltérőből lesz egy jó egész. A karkötő a sok kis charmmal stimmelt hozzá, de hosszú lánccal is szuper, úgy is megpróbáltam! 

panfeher.jpg

 

panfeher2.jpg

 

panfeher3.jpg

 

Ó, ez az egyik kedvenc összeállításom. A póló és a rakott szoknya is az Alexa Chung kollekcióból van, annyira remek viselet, hogy őrület. Az anyaga valami csodálatos! Hozzá az idei tavaszon a mániámmá vált arany Converse cipőmet vettem fel és a Pandorától lila alapon zöld és ezüst charmokat tettem a karkötőre. Aztán megpróbáltam sok gyűrűvel is, ez is igen pöpec és kreatív hozzá. Mindkét variációban bármikor bárhová elmennék, jó, talán az Operába nem, de még tárgyalásra is remek. 

 

panfekete1.jpg

 

 

panfekete2.jpg 

 A fekete is lehet vidám című összeállításom ez. A szoknya nagy márka, ám vintage, én azért szeretem, mert van benne valami igazán romantikus, kislányos. A balerínám sem mai csirke, mint én sem, de igen kényelmes topán ez, bátran rohangálhat benne az ember. A kis masnis megoldását meglehetősen kedvelem rajta. A póló megint az Alexa Chung kollekció, a fehér párja, mert együtt lehet majd kapni őket. Hozzájuk nagyon  mini, de gyönyörű, kerek arany gyűrűt vettem fel, ugyanolyan fülbevalóval. Pirinyó nőiesség, valódi kis fegyver a Pandorától!

pankek.jpg

 

pandorakek1.jpg

 

A kék az egyik kedvenc színem, ezt már a SzínCity postban meséltem nektek. Így elég sok kék darabom van ebből, de mind a gyorsan felhúzom elv alapján készült...D Ez egy Mango dressz, de ugyanúgy, ahogy itt látható, elég áttetsző tud lenni, így csak testszínű melltartóval lehet felvenni. Egy olyan nyakláncot párosítottam hozzá, amelyen jól variálhatóak a kis gömbök, így világosabb kék is került rá, hogy jó legyen együtt. Gyűrűből is a kék variációt húztam fel, annyira visszafogott és olyan jól mutat a kézen!

 

panmero49.jpg

 

panmero2.jpg

 

panmerovege.jpg

 

Least, but not last, hogy ezzel a finom magyarsággal fogalmazzak. Ez az utóbbi időben a szerelem ruhám. A Glamour magazin díjátadójára választottam, Peter Merő tervezte. Fekete, de nem unalmas egyáltalán. Anyagában mintás, iszonyat kényelmes viselet és a rojtok izgalmassá teszik az egészet. Ez tényleg szerelem volt első próbára. Ugyanazt a Pandora szettet vettem fel hozzá, mint a gálán. A láncon kis virágok vannak, középen lila kövekkel. A fülbevaló ugyanilyen, pici virágocskákkal díszített, a gyűrű pedig hozzájuk egyszerűen csodálatos. Kár, hogy ugyanazt a ruhát ugyanazokkal az ékszerekkel nyilvános eseményen nem igazán illik felvenni. De lehet, hogy efelett a szabály felett is eljárt az idő?...D

Fotó és smink: Tumbász Hédi

Helyszín: Boldogságközpont

Köröm: Secretnails

Ékszerek: Pandora tavaszi kollekció

Köszönet Dévényi Kathynak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr838584826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása