Nesze!szer

Álmaink tortája

2016. március 03.

 

 

minnietorta1.jpg

 

Ez most megint egy személyes post lesz. Vannak dolgok, amiben nem ismerem a kompromisszumot. Úgy általában sem vagyok jóban a műfajjal, de amióta gyermekem van... A tavalyi, első születésnapnál határozott elképzelésem volt arról: kutya alakú tortát szeretnék neki. Imádja az állatokat, a kutyusokat még jobban és úgy gondoltam, ennek örülne. Így elkezdtem böngészni a cukrászdák honlapjait és személyesen is bementem egy-két helyre. A legviccesebb az volt, hogy az egyik cukiban kutya címszóval a korábbi tortákat mutató albumban egy pitbull szerepelt. Hát, gondoltam, ez nem az a műfaj, ami egy tiszta lelkű egyéves leánykának való... Végül találtam egy spániel és magyar vizsla közötti átmenetet és nagy volt a boldogság.

Idén is közelgett a születésnap. Most már valami csajosabbra, komolyabbra vágytam, mint az előző évi keksz alapú kutyus, így újra vadászni kezdtem a választékot. Aztán egy barátnőm eszembe juttatta Pixiet, akivel korábban már dolgoztam együtt és rendezvényekre készített már csodákat nekem! És el is mentem hozzá. Egy tortára és a bölcsis bulira is szükség volt valami kis finomságra. Abban biztosak voltunk, hogy nem szimpla kis valamit szeretnénk, se Pixie se én nem vagyok az a típus. A műhelyében beszéltük meg a randit. Én elmondtam, miket szeret a leányzó, átbeszéltünk mindent, ő pedig átgondolta és alkotott, tervezett. Rozi imádja a pöttyös dolgokat és a Katica csoportba jár a bölcsiben. Így végül egy Minnie egeres, diszkréten pöttyös torta lett, bocis belsővel, ahol a krém keveredik. Nem komálja ugyanis az étcsokis édeset, de a diszkréten csokisat imádja. (Így keveredik a krém, szétvágva is gyönyörű.) A Katica csoport tagjai meg szépséges cupcake-ket kapnak ma. Reméljük, tetszeni fog nekik!)  Nekem fontos volt az is, hogy ő a legjobb alapanyagokból készüljön minden, mert kóstoltam már egy-két horror tortát, amikor úgy éreztem, faforgácsból készült a piskóta... 

 

rozi_2_szulinap.jpg

 

Nagyon, de nagyon köszönjük Pixienek az egyedi megvalósítást, a gyönyörű kivitelezést és a finom belbecset! Hiába, az egyedi és gondos munka, a legjobb alapanyagokból, csodás konstelláció együtt. Mindenkinek ajánljuk őt, nézzétek meg a honlapon, mennyi finomságot alkotott már. Felteszünk egy korábbi képet is. hogy lássátok, milyen sokrétű ő. Vár mindenkit a műhelyében! Nyammi lesz! 

Pixie Pie, vagyis Németh Polly tortatervező elérhetőségei és korábbi ínycsiklandó munkái ITT

 

 

 

cupcake1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr518440606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása