Nesze!szer

Vidám vasárnap

2016. február 13.

 

11735-romantic-valentine39s-day-illustration-class.jpg

 

 

 

Egyetlen pillanat volt az egész.

Hirtelen megláttalak. 

Pedig már előtte is láttalak. 

Benne voltál minden nézésemben, mozdulatomban, tánclépésemben.

Ott voltál minden reménnyel teli reggelemben, kilöttyintett kávémban és korábbi szakításomban.

Tudtam, hogy vagy. 

Nem vártam rád, de tudtam, hogy leszel.

Hogy jönni fogsz és mindent felborítasz.

És mire én egész lettem, te is megérkeztél.

Nem fehér lovon jöttél és nem is piros trolival.

Nem volt rózsa a kezedben és nem is írtad magadra: Igazi. 

De egyszerűen tudtam, hogy te vagy.

És ehhez szavak sem kellettek. 

A kettőnk külön egészéből pedig egy egység született. 

Egy pár lettünk. 

És most már bármerre is megyünk, ketten megyünk.

Mi lettünk az életünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr618387364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása