Nesze!szer

Reggeli Nesze

2015. november 23.

 

meryl_streep.jpg

 

Ez a kép akkor készült, amikor igyekeztem hazafelé a King Kong című film meghallgatásáról, ahol azt mondták rám, túl csúf vagyok a szerephez. Életem meghatározó pillanata volt. Ez a durva vélemény kétféle irányba vihette volna az életemet és döntenem kellett: vagy egyszer és mindenkorra feladom az álmaimat, vagy magamra húzom a hétmérföldes csizmáimat és csak azért is hiszek magamban. Nagy levegőt vettem és azt mondtam: "Sajnálom, hogy ti úgy vélitek túl csúnya vagyok, de a véleményetek csupán egy csepp a tengerben. Én viszont elindultam megtalálni azt, aki meglátja bennem az illetőt, aki vagyok."

Ma...ma itt állok és tizennyolcadjára jelöltek Oscar díjra...

Meryl Streep

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr38101574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása