Nesze!szer

Reggeli Nesze

2015. november 02.

 

 

oromlepes.jpg

 

Ma úgy keltem fel, hogy tudtam, különleges napnak nézek elébe.

Ma úgy keltem fel, hogy tudtam, mosolyogni fogok egész nap.

Ma úgy keltem fel, hogy csodák történnek velem.

Ma úgy fekszem le, hogy hálás leszek ezért a szépséges napért, a sok találkozásért, az apró örömökért, amit ez a 24 óra tartogatott nekem.

Ma úgy fekszem le, hogy mosolyogtam egész nap.

Ma úgy fekszem le, hogy ennél jobb nem is történhetett velem. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr48045242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása