Nesze!szer

Jane Fonda örök

2015. május 25.

 

 

jf1.jpg

 
Jane Fonda fantasztikusan néz ki a W magazin június-júliusi címlapján! Ó igen, már halljuk a rosszmájú megjegyzéseket: "Ha nekem is lenne pénzem plasztikai műtétre, akkor én is így néznék ki ennyi idősen..." Igen ám, de a 77 éves színésznő nem csak bevállalta, hanem fel is vállalta és nyíltan beszél a rajta végrehajtott szépészeti beavatkozásról: "Valóban volt műtétem, de egyáltalán nem vagyok rá büszke. Úgy nőttem fel, hogy a külsőm alapján ítéltek meg. Engem arra tanítottak, hogy ha azt akarom, hogy kedveljenek, akkor legyek vékony és csinos. Egyébként ez sok kellemetlenséget okozott..." - mondta el Fonda, akit Steven Meisel fotózott a lapnak. Akárhogy is, szerintünk Jane Fonda ízig-vérig nő, amit nem csak a külsejének, de életerős kisugárzásának is köszönhet! Mert ugye kisugárzás nélkül a legszebb nő is csak próbababa... bocsi! 
Nesze!Dia
jf5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr117487876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása