Azért szeretjük a Dove reklámokat, mert emberközeliek és nem a megfoghatatlant állítják a középpontba. A hangsúly minden esetben az elérhető távolságon belülire esik. Ami megtörténhet Veled, velünk, bármelyik sorstársunkkal. A Dove nem csupán egy márka, amely vásárlásra buzdítja nők millióit. Egy olyan név, ami igyekszik a szíved, lelked mögé látni. Megfejteni, hogy mitől érezheti magát igazán szépnek a Nő. Mitől elégedett és melyek, azok a tényezők, amelyeken szívesen változtatna, megválna. Többségük, a látók - köztük Mi is – a vastag vádlikra, nagy, elálló fülekre, az egymáshoz kicsit közelebb ülő szemeire hagyatkoznánk. De mit mond egy, a látásától megfosztott Nő társunk? Ő hogyan és mikor érzi magát szépnek? Mi értékelődik át és játszódik le egy emberben, ha nem rendelkezik a látás képességével? Az alábbi videóban három látássérült nő meséli el mindennapjait, s a szépségről kialakított fogalmukat, mely számukra mára természetessé vált. Hogy mitől lehet szép a nő? A titok, hogy tanulj meg befelé "nézni" és úgy látni magad, ahogyan még soha senki más. Menni fog?
Nesze!Bogi