Nesze!szer

Jól nézd meg a képet, mert ikreket látsz!

2015. március 04.

 

 

black-white-skin-twin-sisters-lucy-maria-aylmer-9.jpg

 

black-white-skin-twin-sisters-lucy-maria-aylmer-8.jpg

 

Egy buliban, úgy a hatodik Bacardi kóla után simán elhinnénk, hogy Lucy and Maria Aylmer ikrek. Persze, mondanánk, aztán reggel éreznénk, valami furaságot láttunk az éjjel. De Lucy and Maria Aylmer tényleg ikrek, bármilyen hihetetlen is. Anyuka és apuka más bőrszínű, így a lányokról úgy körülbelül soha, senki nem hitte el elsőre, tényleg együtt fejlődtek 9 hónapon át. Lucy, akinek világosak a tónusai, a művészeteket tanulmányozza szívesen, míg testvére jogot és pszichológiát tanul. Mutatjuk a teljes családi képet is az összes gyerekkel és még talán hozzáfűznénk: ez hihetetlen!

 

black-white-skin-twin-sisters-lucy-maria-aylmer-14.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr907237883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisQtya 2015.03.05. 00:58:03

Ésss a néger csaj mennyivel szebb, formásabb, harmonikusabb, jobb nő...

isapur 2015.03.05. 01:48:30

@kisQtya: Teneked teljesen igazad van, érzem, hogy a nők nagy szakértője vagy! Nem is értem, hogy a fehéret miért nem lökték le a Tajgetoszról már kiskorában, hiszen már akkor tisztán látszott, amit éles szemmel te is észrevettél. Pláne, hogy már van néhány eleve sokkal értékesebb fiuk is, mennyi értékes étel, ital, fölösleges törődés és erőlködés ment rá hiába erre a rút kiskacsára, oszt semmi eredménye, micsoda kár....

SarahConnor 2015.03.05. 07:25:23

Szeretem, mikor valaki képtelen különbséget tenni a saját személyes véleménye és az Egyetlen Igazság közt. @kisQtya: a "néger" szót a kilencvenes évek óta nem használjuk.

Én a két lán arcán kerestem valami hasonlóságot, de nem sokat találtam. Ami érdekes, mert láttam már bőrszínkülönbséggel született ikreket, de legalább az arcuk ugyanolyan volt, itt viszont még a vonásaik sem hasonlítanak, úgy látom.

Andie 2015.03.05. 07:34:56

Nem értem, mi ebben a különleges, mikor vannak fiú+lány ikrek is. Sőt, láttam már olyat is, hogy egy anyakutyától fekete, barna és fehér kiskutyák születtek ugyanazon alkalommal.
Egyébként én nem vagyok olyan válogatós mint kisQtya, nekem mindkettőjük szimpatikus, mindkettőben van valami különleges, egyedi, hát még ha egyszerre... :)

Dr.Traktor 2015.03.05. 07:38:52

@Lenina Huxley: Ha kétpetéjűek akkor az nem olyan különös, sőt, mondhatni megszokott.

ursus artos 2015.03.05. 07:42:02

Rendben van nitt mind a kettő.

sas70 2015.03.05. 08:01:29

-Anyúúú, az, hogy lehet, hogy te is fehér vagy, apu is az, csak én vagyok fekete?
-Hú gyerekem ha tudnád milyen buli volt az, csoda, hogy nem kutya lettél!

sas70 2015.03.05. 08:05:33

Érdekes dolog ez, de a két petéjű ikrek, gyakorlatilag csak együtt született testvérek, tehát nagy különbségek is lehetnek közöttük, pont úgy mint bármilyen más testvérek között.

fátum 2015.03.05. 08:25:44

K. cikkíró! Mit kell azon csodálkozni, hogy ikrek és nem hasonlítanak egymásra??? Egyik haveromnak iker húga van, azt se mondanád meg róluk, hogy testvérek, nem hogy ikrek!!! Így kell egy ostoba sztereotípiára ráerősíteni.

matatom (törölt) 2015.03.05. 08:35:25

Dr.Traktor: Nincs itt semmilyen "ha", ezek kétpetéjü ikrek. Embereknél ritkán ugyan, de akár az is elöfordulhat hogy az apák is különbözöek, noha itt vélhetöen nem erröl van szó, mindössze a domináns gének érdekes játéka adja a különbséget.

RTB 2015.03.05. 08:40:33

@fátum: azért az utolsó képen eléggé hasonlítanak a vonásaik egymásra

Bafana 2015.03.05. 08:45:40

Egyik ikerpár megkérdi az anyukáját, mért nem hasonlít a testvérére.
Mire az anya:
Ha tudnád, mekkora orgia volt, örülj neki, hogy nem ugatsz.
:))

aleb19 2015.03.05. 08:53:10

@Lenina Huxley:

" a "néger" szót a kilencvenes évek óta nem használjuk"

miert mit hasznalunk afoamerikai?????

Csak Norris 2015.03.05. 09:18:41

@aleb19: Ha nem tudnád azóta már a "feketét" sem használjuk, nincsnek feketék meg fehérek. Csak kékek. Kérem a sötétkékeket a bal oldalra, a világosakat jobbra.:)

Augustin 2015.03.05. 10:06:42

Hasonlítanak. Orr-száj-szemek, csak a smink tök más. Még az arcforma is, csak a haj más. Szerintem minket is ki lehet úgy kenni, hogy alig ismerjük fel magunkat.

Augustin 2015.03.05. 10:09:43

Ja. A fekete csajoktól megszoktuk a durva arcvonásokat, ezért látjuk őt szebbnek, de a fehérektől babásabb pofit várnánk, ezért tűnik csúnyácskábbnak, bár fenntartom, hogy többet ki lehetne hozni belőle.

Augustin 2015.03.05. 10:10:13

Bocs, nem voltam polkorrekt, a markánsabb vonásokat.

Feri nagyapa 2015.03.05. 10:32:18

Dél-Afrika első afroamerikai elnöke... Az idióta fogalomhasználat ilyen ökörségeket szül. A néger néger, a cigány cigány. Nincs ezzel semmi gond.

Egyébként meg mindkettő lány szép (- a maguk módján, bár nem az eseteim).

Kan Csóka 2015.03.05. 11:16:13

@isapur: Ismeretlenül is bírlak Tesó ! :)

Kan Csóka 2015.03.05. 11:19:12

Az volt már hogy 'Sunáznám' ? Nem ? Na akkor:
Sunáznám ! :)

nevetőharmadik 2015.03.05. 11:30:30

@Lenina Huxley: Haggyuk má! A _niggert_ nem használjuk. Nálunk a néger sosem volt olyan megbélyegző kifejezés, mint az Egyesült államokban, vagy ha itthoni példa kell: a cigány. Sőt, Martin Luther King még "negro"-nak nevezte magát és a feketéket - sőt, korábban volt olyan időszak, amikor maga a "fekete" (black) volt sértő.

Persze értem én, hogy korrektkedni meg sértődni trendi, de tudni is, hogy miről beszélsz, szerintem trendibb.

campobaszo 2015.03.05. 11:49:54

A kutyával baszós vicc volt már? Hahhahahaha

SarahConnor 2015.03.12. 14:17:40

@nevetőharmadik: bazi okos vagy, csak tudnám, miből vetted le, hogy megsértődtem és/vagy korrektkedek. Nem állítottam, hogy azért nem használjuk, mert sértő. Azért nem használjuk, mert idejétmúlt. Ha nekem nem hiszel, irány a könyvtár.

Ja, még egy kérdés. Korrektkedni trendi, de észt osztani? Én sajnos nem tudom megítélni, de te profinak tűnsz.

SarahConnor 2015.03.12. 14:18:55

@aleb19: "afoamerikai" - ilyen szó mág a Google fordító szerint sincs, pedig az nagy szó.

nevetőharmadik 2015.03.12. 14:56:16

@Lenina Huxley: Most komolyan azt állítod, hogy azért kifogásoltad a "néger" szó használatát, mert _idejétmúlt_? És nem röhögöd el magad közben? :D

Mi teszi idejétmúlttá? Az, hogy kevésbé használjuk? De ha megint többet használjuk, akkor majd nem lesz idejétmúlt? De ha úgy is van, az ugyan miféle meggondolás alapján tenné a használatát kifogásolhatóvá? Nem ismerek olyan írott, sem íratlan szabályt, hogy egy ritkán használt szót ne lehetne bármikor használni. Te igen? Egy ok miatt lehetne kifogásolni: ha a nagy többség nem tudná, mit jelent ez a szóalak. De te sem gondolhatod komolyan, hogy a 90-es évek óta eltelt 15-20 év elegendő ahhoz, hogy a kollektív tudásból eltűnjön egy szónak a jelentése. Bár lehet, hogy így esett, főleg, ha az emberek nem járnak könyvtárba.

Bocs, mivel nem feltételeztem, hogy ekkora ökörség alapján tetted szóvá a négert, azt vettem le, hogy sértőnek tartod és korrektkedni akarsz. De akkor elnézést kérek ezért!

Az észosztásban lehetünk trendik együtt is, főleg, mert te kezdted!

SarahConnor 2015.03.12. 20:09:23

@nevetőharmadik: én kezdtem? Ember, komolyan gondolod? Én szóltam magamhoz először?

Elfogadom az elnézéskérést, a többit nem kommentálom, mert felesleges. Ahogy az is, hogy ebből a szóból ekkora ügyet csináljunk. Ez egy elavult, vacak szó, ezek szerint személyes okok miatt kifogásolom, de oké, elfogadom. Ezt normál, kioktató és leoltó stílus nélkül is közölheted, de neked valami miatt elemien fontos itt most nyerni. Ekkora ügyet ne csinálj belőle, mert elpattan valami ér az agyadban, 'oszt hova leszünk nélküled?
süti beállítások módosítása