Nesze!szer

Steiner Kristóf heti útjelzője

2015. február 15.

 

blue-valentine-poster-blue-valentine-28377913-1400-931.jpg

 

Csak sírunk, mint a moziban

Ilyenkor februárban mindig előkerülnek a kedvenc sírós-rívós, és könnyezve kacagós szerelmes filmjeink, én pedig a maratoni DVD-zés közben egy jegyzetfüzetet is előkaptam, hogy összegyűjtsem a leginspirálóbb vallomásokat. Zsepiket előkészíteni!

Fogamam sincs, ki is lehetsz te, Henry, de azt tudom, hogy minden áldott éjjel veled álmodom.” Az 50 első randi című filmben Drew Barrymore az amnéziás Lucy szerepében felfedezi, hogy még ha minden nap el is felejti kedvesét, a naplója azt bizonytja: már nagyon régóta csak őt szereti.

Oké, kisétálhatok ezen az ajtón egyedül, és örökre megszabadulhatsz tőlem. Vagy velem jöhetsz, és anélkül, hogy tudnánk, mi vár ránk az ajtó túloldalán, kézen fogva léphetünk át rajta. Számomra egyedül ez számít – hogy velem vagy – attól a perctől fogva, amikor megpillantottalak.” A Sorsügynökség című moziban Matt Dillin David Norrisként a legfélelmetesebb jövőképtől sem ijed meg, ha a szerelemnek nem kell búcsút mondania.

Furcsa arra gondolni, hogy egy hónapja nem láttalak . Láttam az újholdat, láttam számtalan naplementét és napfelkeltét, de a te gyönyörű arcodat egyszer sem. A szívem pedig olyan apró darabokra tört, hogy a szilánkok átférnének egy tű fokán. Hiányzol, ahogy a nap hiányolja a virágokat a hideg tél kellős közepén.” A Lovagregény - A bátor (és szexi) William levele kedvesének, Jocelynnek.

“Amióta együtt vagyunk, többször éreztem magam kellemetlenül, zavarban,vagy egyszerűen fizikailag betegnek, mint korábban egész életem során. De tudnod kell: sosem lettem volna képes keresztülvergődni ezen az időszakon nélküled. Nem tudtam volna 19-szer kidobni a taccsot 48 nap alatt, ha nem lennék őrülten szerelmes beléd.” A Derült égből Polly-ban Reuben Feffer szerepében Ben Stiller egy életre megtanulta, hogy az olyan fura-mókás-bájos csajszik, mint Jennifer Anniston a legértékesebbek...

Szerintem a férfiak romantikusabbak a nőknél. Amikor megházasodunk, azt azért tesszük, mert úgy érezzük: ‘emellett a lány mellett a végsőkig kitartanék, bolond lennék nem elvenni’. A nők viszont mintha azért mennének férjhez, mert megtalálták a lehető legjobb opciót: ‘ó, tök jó munkája van’. Aki egész életében a szőke hercegre várt, hogyan mehet hozzá valakihez, aki ‘elég jó, és valószínű mellettem marad’?!” A Blue Valentine-ban Ryan Gossling nem csak Dean szerepében óriási tisztelője a női nemnek – számára a lányok fontosabbak, mint maga az élet.

Leírhatatlan élmény talákozni valakivel, aki elvisel, és elfogad olyannak, amilyen vagy. Az idő, amit azzal töltöttem, hogy egy ilyen lányra várok, hihetetlenül hosszúnak tűnik. Úgy érzem, Bellában végre megtaláltam mindezt. Ezért most emelem poharam az én gyönyörű menyasszonyomra. Veled az oldalamon a végtelen sem elég idő nekem – de kezdjük most együtt, az ‘örökké’-vel.” A Twilight: Hajnalhasadás című részében Robert Pattinson biztos úgy vélte: nem is kell majd új pohárköszöntőt írnia, ha a valóságban is feleségül veszi K.Stew-t. Elég csak átfutnia Edward vallomását a forgatókönyvben.

“Hogy én bátor?! Mindentől megijedek. Megijeszt, amit látok, megijeszt, amit teszek, és megrémít az, aki vagyok! De mindennél jobban félek attól, hogy miután hazautazom, soha többé nem fogom azt érezni, amit olyankor érzek, mikor veled vagyok.” Dirty Dancing - Jennfer Gray a “papa kis kedvence” skatulyából kitörő Baby szerepében mindannyiunk eszébe véste: a táncparketten és szerelemben mindent szabad.

“Nem vagyok több, mint egy lány, aki egy fiú elé áll, és arra kéri... szeresse őt.” A Sztárom a párom - Julia Roberts a szupersztár Anna Scott szerepében, miután Hugh Grant így érvelt neki, miért is nem lehetnek egymáséi: “Én Notting Hillben élek... te Beverly Hillsben. A világon minden ember tudja a nevedet, az enyémre viszont még az anyám sem mindig emlékszik.”

Van, aki szerint a nagy szerelemhez az kell, hogy két ember sok időt töltsön együtt... de szerintem a külön töltött idő csak még hatalmasabbá teheti a szerelmet. “ Emlékezz rám - Még egy példa arra, hogy minden lánynak kéne egy zseb-Robert Pattinson azokra a napokra, amikor nem hisz a szerelemben. Tyler szerepében – bűnözőként egy nyomozó lányát imádva - megmutatta: az igazi érzelmeknek még a törvény sem szabhat határt.

“Fogadom, hogy segítek neked szeretni az életet, mindig gyengéden ölellek majd, és meglesz a szerelemhez szükséges türelmem. Hogy ha csendre less szükség, hallgatni fogok, ha szavakra, akkor pedig gondosan megválogatom őket. És megfogadom, hogy mindig a szíved melegének közelében maradok, és mindig az otthonomnak nevezem majd.” Fogadom - Rachel McAdams a romantikus mozik legérzelmesebb tündére – a Szerelmünk lapjai után Page-ként is megríkatott minket.

Szerelmes hetet!

facebook.com/SteinerKristofOldala

whitecityboy.com

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr847176787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása