Nesze!szer

Larion Oscar sminkes egyenesen New Yorkból jelent!

2014. szeptember 22.

 

osnyc3 173.jpg

 

MNYPR_FWSep14_Bayne-BFA_9944_1194925_1.jpg

 

ossv GATO makeup artist lemodellezi nekünk a show sminkjét_1.JPG

 

Tavaly, amikor először dolgoztam a New York Fashion Week-en a DKNY és Michael Bastian show-on, egy álmom vált valóra. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar lesz újra lehetőségem velük sminkelni. Idén második alkalommal kaptam felkérést a New York-i Maybelline központból, hogy várnak szeretettel. Természetesen bekérték a szakmai portfóliómat, annak elbírálása után döntöttek úgy, hogy idén négy show-n dolgozhatok. Hatalmas megtiszteltetés és elismerés ez számomra, első magyarként.  Eufórikus állapotba kerültem, amikor ezt megtudtam. Megérkezésünkkor a fáradtság ellenére, egyből a Time Square-re mentünk, mert este a legszebb, amikor a hatalmas téren a megagiga kivetítők nappallá varázsolják az éjszakát, szédítően látványos. Mondanom se kell, alig aludtam az izgatottságtól, mert másnap reggel 6.30 kor már jelenésem volt a Mercedes-Benz Fashion Week-en a Lacoste backstage-ben vártak. Megkaptam a névre szóló sminkes bőröndömet, ami, telis tele volt kincsekkel. Szépen megterítettem az asztalomon, kipakoltam munkára készen. A backstage-ben a Maybelline nemzetközi sminkmestereivel lázasan figyeltük Mayia Alleaume mestert, aki lemodellezte a show sminkjét, egy szépséges modellen, közben átbeszéltük a sminkfortélyokat, amiket megálmodott a Lacoste új kollekciójához. Sportos eleganciájának titka, hogy a természetes szépséget ötvözi a futurizmussal. A show sminkje is ezt az energikus frissességet tükrözi. Az Affinitone korrektorral frissítettem fel a szemkörnyéket, majd a bőrszínnel megegyező Affinitone alapozóval egységesítettem bőre színét. Amit, felvitel után az ujjammal masszíroztam be, minél többet paskoltam, annál természetesebben idomult az archoz. Meglepődtem, a textúra olyan légiesen könnyed lett, szinte fátyolként illeszkedett a modell arcához. A tekintet frissességéhez a Color Tattoo 24H tartós, szemhéjkrém arany színét satíroztam finoman a mozgó szemhéjra. Szempillákat az ikonikus Great Lash szempillaspirállal festettem ki. A nyitott tekintethez, élénkítettem a szemöldök színét, formáját a Master Shape szemöldöktökéletesítő ceruzával, majd a spirálos kefével kifésültem a végén. Az ajak természetes ragyogásához a Color Sensational ajakrúzs Peach Pearl Diamonds árnyalatát vittem fel az ujjammal. Újraértelmeződött bennem a natúr smink fogalma, bámulatos, ahogy az érintéstől miként változik a textúra. Ismét újat tanultam, lehet, elhagyom az eszközök használatát. Mikor elkészültem Mayia leellenőrizte a sminket, mindent rendben talált, majd kaptam a következő modellt. De ezt ne úgy képzeld el, ahogy azt itthon megszoktuk. Én csak „felvigyázónak” hívtam a hölgyet, akinél egy hatalmas mappa a modellek arcképével, időrendben a beosztás, hogy mikor, melyik sminkmester sminkeli, melyik modellt, majd melyik fodrász készíti a haját...stb a metodika mindenhol ugyanilyen fegyelmezetten történt, mindegyik show-n. Miután elkészültünk a sminkekkel a modellek lázasan öltöztek, saját öltöztetőjükkel, majd elkezdődött a főpróba, amit megnézhettünk. Megnézhettük a színpadi fényekben, hogy mutat a smink, amit elkészítettünk. Fantasztikus látvány tárult elénk a nézőtérről látva elsőként Lacoste legújabb kollekcióját, amit maga a tervező is természetesen felügyelt. Jó volt közvetlen közelről látni.

 

 hírességek oscar.jpg

Mindenre kiterjedő profizmus, ahogy elkészítették a show-t a kulisszák mögött is ugyanilyen alapos, részlet gazdag figyelem, alázat honolt. Ezt nagyon élveztem. Technikai átállás történt, hisz jött a következő show, addig kimentem levegőzni a backstage bejáratához és kit látnak szemeim Jesse Metcalfe és barátnője Cara Santana, akik megnézték a Lacoste show-t, gyorsan a telefonommal sikerült lekapnom őket. Eddig is dobogott a szívem, de rájöttem, hogy a meghívott hírességek a mi backstage-ünkön keresztül közlekednek, még izgatottabb lettem… nem tudtam sokáig lesben állni, mert kezdődött a következő show-m. Az életvidám, energikus és szexi Mara Hoffman. A backstage-ben megkaptam a névre szóló táskámat, megterítettem munkára készen és megjelent Alice Lane sminkmester, aki tervezte Mara Hoffman új kollekciójához a sminket. Ő is nagyon kedvesen, élvezettel beszélt a make up-ról, amit közben egy modellen be is mutatott nekünk. Mara Hoffman-t nőies báj, légiesség jellemzi, ez tükröződik a kollekcióján is. Az élet napos oldalát hivatott bemutatni nap csókolta sminkje: tele optimizmussal, magabiztossággal, frissességgel. Az Affinitone alapozóval egységesítettem a modell bőrének színét, szerkezetét. Az arccsontot a Color Sensational ajakrúzs 620-as Pink Brown árnyalatával csontosítottam, árnyékoltam, valamint a hajtőtől a homlok közepéig, szépen, összemasszíroztam az alapozóval. Az almácskára, rózsás arcpírt tettem kontúrmentesen, ezt is az ujjammal tökéletesítettem.  A tekintet kiemeléséhez a Master Smoky Chocolate barna szemceruzát használtam. Meghúztam vele egy vastag tusvonalat, majd a külső széleit a ceruza végén található satírozó fejjel elsatíroztam. Csak a felső szempillákat festettem ki a Great Lash szempillaspirállal. Szemöldököt élénkítettem és megformáztam a Master Shape szemöldök ceruzával. Az ajakra ugyanazt a ColorSensational ajakrúzst a 620-as Pink Brown árnyalatot vittem fel az ujjammal, így lágyabb és természetes hatást érhetünk el. Ugye te is meglepődtél, hogy rúzzsal és nem bronzosítóval értük el a nap csípte hatást? Ha nem készítem el ott, talán hitetlenkednék még, de fantasztikus, ragyogó és nagyon természetes lett a végeredmény.  Évről évre, ahogy tökéletesednek a textúrák új technikákat tanul meg az ember, ezek azok a backstage titkok, amiket máshol nem leshetünk el. Nagyon élveztem.  Majd mikor végeztem megjelent a backstage-ben Mara Hoffman sikerült pár szót váltanunk, gratuláltam neki az új kollekciójához. Felejthetetlen élmény volt a vele való találkozás is.

Másnap városnézés és a Central Park, látnom kell pompájában, mert tavaly a nagy hidegben, hóban más képet festett. Biciklit béreltünk és így, kis pihenőkkel 2 óra alatt körbe is tekertük. Fantasztikus látvány, hatalmas terek, rengeteg egészséges életmódot folytató ember, mindenhol. Bámulatos egy park, ámulattal csodáltam. Élveztem minden pillanatát az utazásnak. Nem is sejtettem, hogy még milyen kalandok várnak rám. Irány a Soho, eszméletlen pompás negyede New York-nak, azon belül is Trump Soho The Spa Hotel 54.emeletén, Adriana Lima „lapult” egy fenséges lakosztályban. Ó Te Jó Ég, életben még szebb és hibátlan a szupermodell! Egy ideig szóhoz se jutottam, csak csodáltam őt. Közben nyilatkozott a nemzetközi sajtónak, sziporkázva válaszolt, sokat mosolyogva a neki feltett kérdésekre. Nagyon boldog, hogy újra a Maybelline New York sminkmárka arca lehet, hát még én… kedvence a természetes sminkek, imádja az Affinitone alapozót, legkedvesebb szempillaspirálja a Colossal Go Extreme és a tűzpiros Lady Red Color Sensational ajakrúzs. Majd újabb nagysággal találkozhattam. Maribeth Madron a Maybelline New York sztár sminkmestere és a világ leghíresebb szemöldök designer-e. Szenvedéllyel mesélt fantasztikus munkájáról, azért imádja a Maybelline-t, mert innovatív és a természetes szépség sminkmárkája. 2015-ben hatalmas trend lesz a szépen szedett, ápolt gondozott ám vastag szemöldök. Nagyon érdekesnek találtam, mert meg is mutatta, hogy visszafele fésüli a szemöldököt és csak azokat a szálakat vágja le kis ollójával, ami kilóg az ívből, majd visszafésülve még igazgatott rajta, ezután ápoló balzsammal kényeztette, majd a master shape szemöldök ceruzával élénkítette, majd kifésülte száliránynak megfelelően. Nagyon érdeklődve figyeltem bájos jelenségét, magával ragadó a személyisége, közvetlensége… megjegyezte az interjú közben, hogy hasonlítok az unokaöccsére. Zavarba jöttem, ahogy mondta… Lebegtem a boldogságtól, mennyi élmény és akkor tadaaam, lehetőség adódott, hogy az új sminkmesterrel is találkozhatok. Yadim a Global Makeup Artist a Maybelline New York-nál. Temperamentumos, laza és nagyon előzékenyen mesélt a Maybellineről. Kedvenc szempillaspirálja a Colossal Go Extreme, imádja a Lasting Drama Gel Eyelinert és a Color Tattoo-kat. Yadim a legnagyobb sztárokat sminkeli, mint pl: Rihanna, Jennifer Lopez, Iggy Azale, Adriana Grande, Nicki Minaj, Rita Ora… Hát nem semmi, nagyon boldog voltam. Milyen jó lenne meglesni, miközben sminkel. Másnap láthattam is, amikor a VIP PARTYN Adriana Lima arcát varázsolta el kedvenc Maybelline termékeivel. Idén a márka 27 fashion show sminkelése mellett a fiatal tehetséges tervezők kollekcióit bemutató MADE Fashion Week-et is támogatta. Ezen a Madefw-en debütált a Public Scool új kollekciója a „városi katona” munka címet kapta, nem véletlenül.  Férfi és női darabjai egyaránt igencsak maszkulin stílusjegyeket képviselnek. A független, magabiztos emberek párhuzama a nagyváros lüktető tempójával átitatva. Sminkje szemhangsúlyos, de temperamentumosan friss.  A fő sminkmester Grace Lee, aki megálmodta a show sminkjét, bemutatta nekünk lépésről lépésre, hogy építette fel, most elárulom neked is, hogyan készítsd el. Első lépésként, egységesítsd bőröd színét az Affinitone alapozóval. A szemalatti területet világosítsd ki az Affinitone korrektorral, majd highlightként használva tegyél egy keveset az arccsontodra. Ezután ujjaddal masszírozd össze. A Lasting Drama Gel EyeLinerrel élénkítsd a szempillatöved fent az első szempillától az utolsóig. Szempilláidat a Colossal Go Extreme szempillaspirállal fesd ki. A karakteres tekintethez a hajtöveddel harmonizáló Master Shape szemöldökformázó ceruzával élénkítsd, majd fésüld meg a végén. Ajkad természetes ragyogásához a Color Sensational ajakrúzs Peach Pearl Diamonds árnyalatát használd. Az ujjaddal tedd, fel majd itasd le a matt hatásért. Ezen a show-n a híres Jessica Stam modell is fellépett. A szokásosnál is nagyobb volt a fegyelem, még a vállfa is vigyázz!ba állt a sztenderden, futótűzként terjedt a hír, mikor az épületbe lépett Anna Wintour, aki megnézte a show-t. A közönség soraiban Nick Wooster is ott volt a Vogue nagyasszonya mellett. Fantasztikus show volt, élő zene kísérte a modelleket. Lebegtem a boldogságtól, még most is libabőrös leszek, ha ránézek, a kollekcióra szinte lüktet a zene. A show végén, az utcán tudtam Nick Wooster-t lefotózni.

 

A Maybelline nemcsak a MBFW és a MADEFW-et támogatja, hanem a Fashion Rocks Live Show-t is, amit élőben a CBS is közvetített. Mint ahogy a New York-i divat és a Maybelline összefonódása együtt alakítja, formálja a metropolisz divatját, hasonlóképpen karöltve erre a rendezvényre a Macy’s külön ruha kollekciókat készített, a Maybelline készítette a sminkeket és a Garnier a frizurákat. Az élményeim következő állomása Brooklyn Barclays Center a több ezer fős koncert aréna. Azt a hatalmas arénát tátott szájjal bámultam és a színpadot. Eszméletlenül fantasztikus volt a gigantikus díszletek, amit 3 perc alatt építettek fel minden előadónál külön stílusvilágot teremtve. Bénultam néztem ezt a profizmust. Naomi Campbell és Tommy Hilfiger nyitotta meg a showt. Az előadók: Usher, Sean Paul, Enrique Iglesias, Jennifer Lopez, Duran Duran, Nicki Minaj, Pitbull, Afrojack, Jennifer Hudson, Justin Bieber sok amerikai sztár és a show végén a legendás Kiss együttes, szokásukhoz híven itt is összetört egy gitár. A fellépő sztárok számai alatt, folyamatos divatbemutatók zajlottak. Ez így, együtt még extrább élménnyel kápráztatták el a nagyérdeműt. El se hiszem, hogy ott voltam és élőben láttam őket. A szünetekben a kitelepülésen, bárki felfrissíthette sminkjét a Maybelline standnál, kipróbálhatták a Fashion Rocks sminkkollekciót, még a frizurákról is gondoskodtak a Garnier szakemberei. Másnap a Madefw új tehetségének show-ra mentem sminkelni. Maria Ke Fisherman show fő sminkese Gato volt. Élvezettel mesélte a filozófiáját, ami inspirálta a show sminkjének tervezésénél. Körbeállva hallgattuk és néztük, ahogy lemodellezte nekünk. A modern városi lányok sminkje a chic-es Lolita és Audrey Hepburn között félúton. Kislányosan bájos és egyszerre titokzatosan nőies.  Könnyű alapozással kezdtem az Affinitone alapozót használtam. Az Affinitone korrektorral kivilágosítottam a szem alatti területet és az arccsontot. Ujjammal szépen összedolgoztam. Csak a T-zónát púdereztem le az Affinimat selymes, matt púderrel. Az orcákat rózsás arcpírral élénkítettem az almácskától kifelé kontúrmentesen. A szemöldököt finoman élénkítettem, majd a végén kifésültem a Master Shape szemöldöktökéletesítő ceruzával. A Lasting Drama Gel Eyeliner fekete krémtussal laposan egyforma vastagon húztam meg a tusvonalat. A szem külső szélénél a túlhúzást szögletesen alakítottam ki. Érezd a geometrikus tusvonal különleges hatását. A szempillákat a Colossal Go Extreme szempillaspirállal festettem ki, de csak fent. Az ajak természetességéhez a Color Sensational ajakrúzs Peach Pearl Diamonds árnyalatát használtam, és az ujjammal vittem fel. Nagyon különleges tapasztalatokkal, technikákkal gazdagodtam idén is. A következő szezonban a geometrikus tusvonalak korszaka kezdődik. Valamint az légies alapozás, fényes, krémes textúrák kerülnek előtérbe, nagy szemöldökhangsúllyal. Különleges figyelmet szentelnek az ápolt, gondozott szépen szedett, ám vastag szemöldökre, amit szemöldökceruzákkal élénkítenek.

  Nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen megtiszteltetésben volt részem.

I LOVE MNY! I LOVE NYC!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr536717185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása