Nesze!szer

Azok a „cikis” harmincas évek

2013. december 13.

aniston ff.jpg

A neve valamennyiünknek egyet jelent az örök fiatalsággal és jókedvvel, évekkel ezelőtt pedig minden fodrász tudta, mit jelentett, ha valaki Rachel-frizurát szeretett volna vágatni magának. Jennifer Aniston az amerikai Vogue magazinnak mesélt a szerinte cikis harmincas éveiről, és arról, hogy most érzi magát igazán jól a bőrében.„Amikor 25 voltam, nem foglalkoztam a világgal, és azzal, hogy ki, mit gondol rólam. Sajnos ez megváltozott, amikor átléptem a harmadik ikszet. Túl sok energiát fektettem abba, hogy mindenkinek megfeleljek, de szerencsére már túl vagyok ezen az időszakon. Talán kicsit későn érő típus vagyok, de kit érdekel? Azt mondják fiatalság, bolondság, én pedig fiatalabbnak érzem magam most, mint tíz évvel ezelőtt, ami pedig a bolondságot illeti… szerintem az életben a humor a legfontosabb.”

A színésznő azt is elmondta, mennyire boldog, amikor elcsíp egy-egy epizódot a Jóbarátok című sorozatból, ami Aniston karrierjének egyik legnagyobb mérföldkövének számít: „…legtöbbször eltelik néhány perc, mire rájövök, melyik részt nézem éppen, de szívesen emlékszem vissza ezekre a pillanatokra,és mindig jókat mulatok rajtuk. Aztán persze eszembe jut az évad is, és, hogy éppen milyen színű és hosszú volt a hajam.”

Ami pedig a hajas témát illeti, Jennifer szerint Gisele Bündchen-nek és Kate Moss-nak van a legszebb hajkoronája.Nekünk abszolút példaképünk a színésznő, sokat tanulhatunk tőle az élet szeretetéről, és arról, milyenfontos, hogy ne hagyjuk, hogy a környezetünk megváltoztasson minket.

Nesze!Dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr55685712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása