Nesze!szer

Ismét bloggerkedtünk a Király utcában

2013. november 09.

bloggerkedő2.jpg

A már hagyománnyá vált Primőr Bloggertalálkozó idén októberben, immáron harmadik alkalommal került megrendezésre. A Primőrös-lányok akárcsak tavaly és azelőtt, ezúttal is kitettek magukért, hogy megteremtsék az ideális helyszínt a blogger eszmecserére. A menetrend nem változott: érkezés délelőtt 10 órára a Primőr Kft. Király utcai központjába, ahol a saját névtáblánk elkészítése után, egy pohár üdítővel a kezünkben helyet foglaltunk és vártuk a startot. Mielőtt Réka és Lina (a cosnova hazai menedzserei) belevágtak volna a márkák prezentálásába, az összes jelenlévő bloggerina (kb. 30-40 fő) bemutatkozott néhány sorban. Mi többek között a Nesze népes táboráról dicsekedtünk, amiről igen jó érzés volt beszélni - ezúton is köszi nektek, hogy ennyien velünk vagytok! Csak ámultunk és bámultunk azon, hogy tavaly óta mennyi új blog indult útnak. Újoncok, sok sikert! Az ismerkedés után kezdetét vette az egész napos szakmai továbbképzés: elsőként az essence és a CATRICE új kollekcióit mutatták be nekünk. Az őszi és a karácsonyi termékek megtekintése után, kipróbálhattuk az essence új vívmányát, a gel nails at home zselés manikűr szettet. Mivel ez a fajta lakkozás olyannyira népszerűvé vált manapság, az essence megalkotta a saját LED lámpás készletét otthoni használatra. A gel nails at home speciális alap-, és fedőlakkot, lemosót, körömreszelőt és lakkokat tartalmaz, tehát ha van időd és türelmed akkor minden más adott ahhoz, hogy kiéld az kreativitásodat. Láttuk a folyamatot és azt kell mondjuk, hogy nem egy nagy ördöngösség - de a türelmedre szükséged lesz...

 

bloggerkedő1.jpg

 

Az első felvonás után ebédszünet következett, ahol finom szendvicsekkel kínáltak bennünket. Ezt a brigád fele amerikai csokis, a másik fele pedig eper ízesítésű tortával vezetett le. (Aznap nem szenvedtünk kalóriahiányban...) Ezután mindenki újra elfoglalta a helyét, már a Max Factor csapata által feldíszített teremben. Az egyik oldalról Gwyneth Paltrow mosolygott, vele szemben pedig Candice Swanepoelt láttuk - persze csak képeken, mivel utóbbi a márka arca, előbbi pedig a Max Faxtor múzsája, mint kiderült. A bemutató során számos érdekes statisztikát osztottak meg velünk a lányok, amikből az is világos lett, hogy a 2013-as októberi Glamour napokon összesen 22 276 Max Factor terméket adtak el! Emellett persze betekintést nyerhettünk a márka újdonságaiba is, amiről idővel mi is mesélni fogunk. 
Utolsóként az ARTDECO és a BeYu mutatkozott be, amikkel eddig a Primőr bloggertalálkozó keretein belül még nem találkozhattunk. Az Artdeco termékeit elsősorban szépségszalonokban értékesítették, majd egyre több teret meghódítottak a piacon. Azt beszélik, hogy inkább a 25 év feletti nők kedvelik, mert kell egy bizonyos érettség a használatához - kinek a pap, kinek a papné, ugye. Az Artdeco által 1999-ben alapított BeYu márka már a fiatalabbakat szólítja meg, ami sokszínű palettáin is megmutatkozik. Megnézhettük a márkák őszi újdonságait, amikről nektek is hamarosan beszámolunk majd.
Ezennel a találkozó végéhez érkeztünk (kb délután 4-5 óránál jártunk ekkor), ami az eddigi leghosszabbra sikeredett, de megérte! A Primőr aztán tudja, hogyan kösse össze a kellemeset a hasznossal. Óriási köszönet nekik és a többi bloggernek is, hogy eljöttek. Jövőre folyt. köv.!    
Nesze!Dia
bloggerkedő3.jpg
bloggerkedő4.jpgbloggerkedő6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr255605872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása