Nesze!szer

Vidám vasárnap

2013. augusztus 03.

mona lisa láb.jpg

Kértem Erőt...és kaptam nehézségeket, amelyek erőssé tesznek. 
Kértem Bölcsességet...és kaptam problémákat, hogy megoldjam őket. 
Kértem Jómódot...és kaptam agyat és izmot, hogy dolgozzak. 
Kértem Bátorságot...és kaptam akadályokat, hogy legyőzzem azokat. 
Kértem Szerelmet...és kaptam bajban lévő embereket, hogy segítsek. 
Kértem Jóindulatot...és kaptam lehetőségeket. 
Semmit nem kaptam meg, amit akartam... 
De mindent megkaptam, amire szükségem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr845443292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása