Nesze!szer

SOS leégtem!

2013. június 10.

summer3.jpg

Mivel tegnap elég sok kataszrófaturista fotózott a víz mellett órákig, gyanítjuk, sokan leégtek. De lehet, hogy csak hirtelen beütött egy strandolás ... megfelelő naptej nélkül. Ha megtörtént a baj...

Fontos, hogy minél előbb megnyugtasd az irritált bőrfelületet, ha nem szeretnél hüllők módjára pikkelyesedni, és levedleni. Ehhez nagyon jó módszer, ha babatörlővel átkened az arcod, majd bármilyen aloe vera alapú arctejjel, vagy géllel átmasszírozod. Ha nagyon erősen leégtél, jótékony hatással bírnak a különböző halolajak, vagy a lenmagolaj is, ami gyulladásgátló és bőrregeneráló hatású. És a jó öreg tejföl is segít. Igyál sok-sok vizet utána, ez is nagyon fontos, és az ecetes borogatásra is sokan esküsznek. Minden gyulladásos folyamatnál érdemes a táplálkozásra is figyelni, így kerüld a nehéz, fűszeres ételeket és fogyassz sok zöldséget-gyümölcsöt. Ja, és persze nem menj napra, amíg jól nem leszel. 

Nesze!Dóri

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr895353725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blue angel 2013.06.10. 12:03:30

Kisgyerekkent eleg sokat leegtem, 1986 tajan ezt nem kezeltek akkora katasztrofanak. Bekentek anyukamek vmi Fabulon naptejjel ugyan, 5-os. 10-es faktorral talan :D De nap vegere mingid ereztem a vallam, hatam. Befujtak valami sprayvel, Panthenol talan? Masnapra mindig elmult. Egyszer egten iszonyu durvan, Afrikaban, medenceben, bekenve. Akkor annyira sulyos volt, h fajdaloncsillapitot is kaptam ejjelenkent. akkor csak az ido segitett.

blue angel 2013.06.10. 12:04:04

Elutesek, bocsanat. .

beautyka 2013.06.10. 12:51:15

@blue angel:
jujj, a fájdalomcsillapító durva!

blue angel 2013.06.10. 13:09:44

Az volt a leeges is :( Holyagos lett, majd tenyerni darabokban jott le a bor. De kamasz voltam, a reggeli bekenest a medenceben hamar lefurodtem, es nem figyeltem oda. Azota 50-essel kezdem a szezont, majd 30-assal folytatom, 15 eve nem pirultam meg, csak barnulok kicsit. A gyerekeknek 50+-os hasznalok, es betartom, mikor nem ajanlatos napra menni.

beautyka 2013.06.10. 14:05:51

@blue angel:
Akkor tanultál a dologból! Ez jóóó! Szép nyarat!
süti beállítások módosítása