Nesze!szer

Íme az Attraction nyertes produkciója!

2013. június 08.

attraction 1.jpg

Zseniális, zseniális és zseniális. Ezt tudjuk mondani. És talán és legfőképpen azt: gratulálunk a magyar Attraction csapatnak, hisz néhány perce megnyerték a Britain's Got Talent-et. A britek odáig vannak értük. Mesteri húzás volt, hogy az ő történelmüket vitték színpadra Szücsiék. Úgy látszik, mi nem értékeltük eléggé őket itthon, de a világ most már a lábaik előtt hever. Megközelítőleg több mint 20 millióan látták őket.  Óriási respect! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr175351804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifelike 2013.06.08. 23:30:25

végre van miért büszkének lennünk

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.08. 23:31:19

és ez most jó vagy rossz? valaki mondja meg hogy mit kell gondolnunk!

beautyka 2013.06.08. 23:32:28

@lifelike:
Igeeeeeeeeeen! Óriás hurrá!

YessicaHard 2013.06.08. 23:32:33

@endike: jó, egyértelműen. jobb lesz a kint élő magyarok PR-ja

fingerbangs 2013.06.08. 23:33:58

ráfért már erre a szerencsétlen kis országunkra hogy valami elvitathatatlanul nagyot mutassunk, mert sok téren szégyenletes amit csinálunk...

rockjano 2013.06.08. 23:43:49

Nemcsak nagyon tehetségesek és szorgalmasak de még okosak is, tudják mit kell a britteknek mutatni és mindezt nagyon jól csinálták, kellő alázattal, szerénységgel. (ok néha az izlésesség határán de ez egy ilyen műfaj :-)

Viszont ami a show szinvonalát illeti szerintem el kell kezdenünk nagyobbra értékelni a mi hasonló műsorainkat mert szerintem simán versenyben vagyuk és ezek brittek nem akárkik.

YessicaHard 2013.06.08. 23:54:15

sokkal-sokkal jobban jártak azzal, hogy anno kiszórták őket a Csillag születik-ből. Sokkal nagyobb karrier vár rájuk. Elismerésem azért hogy megküzdöttek érte, nem kevés meló lehetett ebben.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2013.06.08. 23:58:02

Igen, mert nem tudjuk megbecsülni itthon a tehetségeinket, ELÜLDÖZZÜK Őket innen az Ugarról ... tessék, itt is jobban teljesítünk - idegenben : ((((

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.08. 23:59:33

szájtépés helyett kemény munkával fasza kis eredményeket és pr-t lehet összehozni. ez tán üzenet a csavargyári vérmagyaroknak is, akik szeretik a szájukat tépni. és már várom az első megszólalókat, akik huhognak, hogy csak azért nyertek, mert benyaltak a briteknek. majd csak figyeljetek.

mindenesetre nagyon szép volt és én is baromi büszke vagyok, már meg is írtam a volt ír kollégáknak, hogy na ugye, miket tud egy-két magyar:)

wiener 2013.06.09. 00:05:39

összefoglalom ezt a sztorit:
-legyél tehetséges magyar
-dolgozz mint az állat a sikerért
-menj el egy országba ahol ezt értékelik

ennyi

egyébként érdemes most ennek az egésznek a fényében megvizsgálni a hazai versenyeket, ahol irigy, kisstílű, fantáziátlan, haverok által felemelkedett tehetségtelen sudribunkók a zsűri meg a stáb, ott mégis mit várhatunk?

2013.06.09. 00:26:45

Őszinte gratula!

HaNa 2013.06.09. 00:27:19

Grat a csapatnak!
Nem tudom mit pampogtok, hogy itthon nem értékelik, meghogy kiszórták őket X éve. Az, amit akkor bemutattak, messze nem volt ilyen színvonalon. (Jó lenne, ha páran, akik nagy bőszen nekiugranak az itthoni zsűrinek előbb megnézné, mit is adtak elő anno! ). Nem csoda, hogy nem futottak be akkor a hazai vetélkedőn, azóta meg nem szerepeltek. Itthon igenis értékelték volna őket, mint ahogy most is teszi mindenki, de a briteknél nagyobb és nemzetközibb a közönség, így ismertebbek lettek, mintha itt nyernek. (Meg jobban is fizetnek :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 00:45:25

@balage_81 reloaded:
Így van, már meg is érkeztek, ha magad fölé nézel. :(
Egyszerűen borzasztó, hogy minden tehetségünket elűzzük ebből a kis nyomoronc országból. :(
Magam is megkönnyeztem ezt a remek produkciót a magasztos Egyesült Királyságról. Ha itthon maradnak, mégis mit adhattak volna elő? Hm?
Winston Churchill egy páratlanul tehetséges, csodás vezető volt, akinek még mi innen is hálásabbak lehetünk, mint bármelyik "magyar" kollégájának. Mégis kit formáztak volna meg ezek a remek művészek? Horthyt a fehér lovon? Vagy magát a Baltást? :(
A medvekucsmás brit katona, az megnyugtató látvány, a huszárcsákós magyar pedig csak félelmet keltene honfitársaink jelentős részében. :(
A Glory egy nagyszerű brit kifejezés a nemzetek közti egyenlőségre, a magyar Szabadságharc meg egy avitt, rosszízű nacionalista fogalom, megbántanánk vele román, szerb, osztrák szomszédaink érzékenységét, ráadásul újra felmelegítették a tudjukkik. :(
A brit korona a édes meg romantikus, a magyar egy nevetséges micisapka, az üszkös csonttal együtt vágnám ki a szeméttelepre. :(
A brit oroszlán az dicsőséges, a magyar turul meg... Hagyjuk.
Lényeg a lényeg, hogy imádom a magyarokat, meg én is annak vallanám magamat, de a magyarkodókat, vérmagyarokat, turbómagyarokat, melldöngetőket ki nem állhatom. Az igazi magyar az a saját nacionalizmusát ítélje el, de mondjuk, ha egy igazi nyugati demokratikus ország nacionalizmusát látja, annak feltétlenül örüljön, sőt rajongjon érte én azt mondom.
G. István
Salgótarján

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.09. 00:45:28

na de a magyar hivatalos diplomás egyetemi kultúrfarizeusi hivatal mint mond? jó ez vagy nem jó? minőségi kultúúúra vagy nem? mert ügye ettől függ minden

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.09. 00:46:40

mondjuk megformálhatták volna valahogy az angol gyarmatbirodalmat is, annak kizsákmányolásával együtt, de akkor nem győztek vóna

tundrazuzmo (törölt) 2013.06.09. 00:58:43

Jól csinálták, megérdemelten nyertek.

A fanyalgóknak: a produkcióval nem a Brit Birodalom valaha volt összes ellenséget kellett meggyőzni, de még nem is a magyarokat. Hanem a brit sms-ezőket. Ez úgy tűnik, hogy sikeres volt.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 00:58:57

@Kurtz ezredes: kedves István, az a kérdés, mit tart az ember nacionalizmusnak ugye. mert én például kevésbé abból csinálok ügyet, hogy mit akar a magyar közönség néhány rendkívül humoros tagja látni, ha egyszer a brit közönség előtt lép fel az együttes. érti biztosan.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 01:00:22

@Kurtz ezredes: oszt vajon mi magyarországon mit díjaznánk egy külföldi brancstól tessék mondani? ha előadnák a huszárokat meg a hunokat, vagy ha elmélkednének egyet táncos formában az ő nemzetük nagyszerű történelméről? na ugye.

tundrazuzmo (törölt) 2013.06.09. 01:01:59

@endike: Megmondom, hogy mire kell gondolnod. Magadra!

Most az a lényeg, hogy neked tetszett-e. Lehetsz őszinte. Most igen. Egy kis ideig.

De ha ugyanúgy az utasítást várod, mint hétköznap a hivatalban, akkor megmondom: igen, tetszett neked. Igen, kulturálisan nagyra tartod a produkciót. Igen, holnap a barátaiddal elkezdesz gyakorolni.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 01:05:35

@balage_81 reloaded:
Mi biztos nem díjaznánk ilyesmit. Agyérgörccsel feküdnénk az intenzíven, ha bármi hasonló melldöngető, magyarkodó szörnyűség nyerne idehaza. Szerencsére a hazai tehetségkutatókban ilyesmire kevés az esély a sok férfiszoprán melegsrác között.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 01:10:57

@Kurtz ezredes: ha csak melldöngető, akkor nem is kéne nyernie. vannak olyan dolgok ugyanis, amiket önmagában a nemzeti érzés nem tesz színvonalassá (igen, ahogy az sem, hogy nem nemzetiek). van az úgy, hogy a közönség másképp dönt, de hogy nyertek, az sok turistát és érdeklődőt fog vonzani, és akkor jó sok beguglizza majd, hogy hungary meg budapest. tán némelyek még a történelmünkről is olvasnak ezt-azt, ki tudja. ellenben az én kérdésem az volt, külföldi táncos produkciót díjaznánk-e, ha nem a mi történelmünkről szólna. mindegy

HaNa 2013.06.09. 01:24:13

Jöttök itt a nemzeti, meg nacionalista dumával, csak azt nem veszitek észre, hogy a brit az egyik se. Az az angol lenne, vagy a skót. Majd ha Skócia tényleg kiválik az államközösségből ez érdekesebb téma lesz.
Amúgy ha szétnéztetek volna a youtube-on, van ott Magyaro.-ról szóló produkciójuk is: www.youtube.com/watch?v=2QWG_z9076k

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 01:32:17

@HaNa: gracias! speciel ez pont az a produkció, amivel TUTI nem nyerték volna meg a BGT-t. mondjuk megnézném, értik-e a britlákok a 0:54-nél formázott magyarország-alakzatot. de miért rondítottál bele azok örömébe, akik már beköpték, hogy tk. seggnyaló volt a produkció? most kezdhetnek új elméletet gyártani, hogy miért szar nekünk ez a győzelem. (nem beleszámítva natürlich, hogy a srácok ezután a magyar-témájú számokat is előadhatják bárhol, mert nyerni már nem kell, csak előadni)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 01:50:13

@balage_81 reloaded:
Így van. Már ez a magyar verzió is eléggé magyarkodó volt, de tényleg csak honvéd, turul, meg egy nagy magyar vezér kéne bele, olyan szavakkal, mint kicsik vagyunk földrajzilag, de nyerhetünk. Teljes lenne a pánik. :(
Az ilyen vérmagyarkodástól mentsen meg minket az Úristen, akarom mondani az Európai Unió. Vérbritkedéstként viszont tök szimpatikus kis performansz, úgy egyáltalán nem zavaró.

HaNa 2013.06.09. 01:52:45

@balage_81 reloaded: az 1:33-nál megjelenő vak komondort sem ismernék fel :)

HaNa 2013.06.09. 01:57:38

@Kurtz ezredes: Ha jól értelek a vérmagyarkodás az ciki, a vérbriteskedés meg cuki neked? Mit keresel még itthon, miért nem húzol el az új választott hazádba akkor, ha ennyire utálod a magyart?

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 02:05:12

@HaNa: nem úgy érti. gúnyolódik. az nem tetszik neki, hogy magyarok nyertek valamit briteknek kedves produkcióval. persze az is lehet, hogy a trollokat parodizálja, de majd ezt ő megmondja, ha akarja. mindenesetre lehet szervezni magyar produkciót, ki kell termelni rá az érdeklődést, pénzt, paripát és jönnek majd hetedhét országból a nemzetközi tehetségek. amíg mi megyünk oda, ha nyerni akarunk, ezzel lehet. andy vajna '56-os vízipólós filmje sem volt egy nagy siker külföldön, ha jól tudom.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 02:07:47

@HaNa: egyébként az egész dologban az a vicces kurtztól függetlenül, hogy pont azok nem fognak örülni a sikernek, akik egyébként hatalmas pofával magyarkodnak. na ők azok, akiknek semmi sem lehet elég jó. ha egy magyar táncegyüttes sok millió brit előtt nyerni merészel, ők vannak a legjobban felháborodva:) ez asszem valahol ott gyökerezik, hogy a világ az istennek se akar térdre borulni alanyi jogon nemzetünk nagyszerűsége előtt:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 02:15:08

@balage_81 reloaded:
Nagyon jól látod, én most épp a magyar sikeren vagyok felháborodva. Egyáltalán nem a szokásos kettős mércéteket próbáltam kigúnyolni. És persze a legeslegfontosabb dolog, hogy vajon mit gondolnak rólunk külföldön, főleg a Művelt Nyugaton. Ennél lényegesebb szokás szerint a világon nincs.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 02:31:10

@Kurtz ezredes: muhaha! a "szokásos" kettős mérce. meg ez a fránya és örökös "ti". nem is mennék bele apró tévedéseidbe. viszont egyszer majd felfogod te is, hogy jó dolog a webkettő, de nem muszáj azt hinned magadról, hogy te vagy a Rém, akitől fél a "ti" nevű társaság. azért próbálkozz csak!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 02:39:52

@balage_81 reloaded:
Pedig én kifejezetten igényelném, hogy belemenjünk. Pusztán a "vérmagyar" kifejezés használatából ítéltem úgy, hogy neked ugyanez a produkció magyar verzióban agyérgörcsöt okozna. Brit verzióban viszont odáig vagy érte.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 02:47:13

@Kurtz ezredes: ahogy óhajtod. szóval az van, hogy nem kell mindenhol az ellenséget látni. ennyire nem lehetsz megsértődve sem a nyugatra, sem az itthon másként gondolkodókra. de úgyis akkora gúnykirály vagy, hát megérted könnyen: én meg azokon gúnyolódtam, akik nem azt értékelik, hogy magyarok nyertek, hanem meg lesznek sértődve, amiért a briteknek kedves produkcióval merészelték ezt megtenni. mert ez is vicces ám. sőt, ha itthon egy produkció mondjuk az olasz történelem nagyságát táncolná el, és nem a magyarét, úgy leszavaznák, mint a pinty. felteszem azért, mert a magyar közönség meg már csak olyan, hogy szarik garibaldira és viktor emánuelre. te pedig békélj meg vele szépen, hogy vannak emberek, akik úgy gondolják, hogy ez a magyarkodás idehaza bizony kőkemény politikai biznisz, úgy ám. ismerek egy 50-es manust, aki a pályája kezdetén, ha érvelni kellett, egyszer sem hivatkozott a magyarságára, viszont annál többet az oxfordban tanultakra.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 02:56:10

@balage_81 reloaded:
Tökéletesen egyetértek. Mindössze azzal van problémám, hogy te most se álltad meg a "vérmagyarok" basztatását. Márpedig ez minden ízében "vérbrit" produkció volt, ezzel viszont láthatóan semmi gondod. Pusztán azért képzeltem el, miként reagálnál ennek a vérmagyar verziójára, mert már a vérbritnél is a vérmagyarokat fikázod.

sírjatok 2013.06.09. 03:03:49

@balage_81 reloaded: "szóval az van, hogy nem kell mindenhol az ellenséget látni. "

mondja az ember, aki az első hozzászólásában már keresi, kikbe lehet belerúgni :) Van egy csodálatos produkció, egy hatalmas siker, és az első reakciód, hogy "de a vérmagyarok majd biztos nem örülnek neki!!!"

öregem, ha trollkodsz, akkor tényleg jól csinálod :)

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 03:04:45

@Kurtz ezredes: látom neked küldetésed van, megvédeni a vér...akarom mondani magyar érzelműeket. hagyjuk ezt, szerintem van neked ennél jobb dolgod is az életben.

"mert már a vérbritnél is a vérmagyarokat fikázod. " - de akkor a jelek szerint megértetted hogy miért, tehát volt ügy, nincs ügy.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 03:10:07

@balage_81 reloaded:
Persze, hogy megértettem. Neked Magyarországon élő magyarként az okozott örömet, hogy egy magyar csapat britkedéssel nyert a briteknél, és ez hogy fel fogja idegesíteni a magyar magyarkodókat. Pontosan ezért neked a magyar magyarkodók nem tetszenek. A brit britkedőkkel semmi bajod.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 03:19:34

@Kurtz ezredes: látom mindent megteszel, hogy azért valahogy mégis kitekerj valami kis negatívat a másik mondanivalójából:) bizony, tetszik, hogy nyertek, és mindegy, hogyan. de légy nyugodt, lesz még alkalmad számos blogon előadni a kis műsorszámodat és letolni mindenkit, aki örülni mer a győzelemnek, még ha annak minősége oly bántó is számodra. bocsásd meg nekünk esendő internacionalistáknak, hogy nem ver úgy a szívünk, mint neked, ha valaki a briteknek merészel kedvezni. bár ha trollkodsz direkt, ahogy fent nekem írják, jól csinálod:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 03:36:38

@balage_81 reloaded:
Érdemi cáfolat nélkül tehát lezártnak tekintem azt a kérdést, hogy ez esetben alkalmaztál-e kettős mércét.
Ami a produkciót illeti, nehezen tudom kihámozni a szavaidból, hogy most elsősorban azért örülsz mert a honfitársaid (ez esetben ismét próbálj meg következetesen kiállni az internacionalista-nacionalista szemléletmód valamelyike mellett), vagy maga a produkció színvonala nyűgözött le ennyire.
Hogy őszinte válaszodat megkönnyítsem, nekem elsősorban a produkció esztétikai színvonalával volt gondom. 1-2 fellépésük még jópofa, de többi sajnos erősen hatásvadász és giccses. Az én ízlésemtől ez eléggé idegen. Persze azt készséggel elhiszem, hogy egy ilyen kereskedelmi tehetségkutató teljes mezőnyében valóban ők voltak a legjobbak.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 03:56:50

@Kurtz ezredes: "ez esetben ismét próbálj meg következetesen kiállni az internacionalista-nacionalista szemléletmód valamelyike mellett" - látom tovább erőlteted ezt a vérciki vonulatot, hogy valaki csak akkor lehet igazi "nacionalista", ha olyan magyar produkciónak örül, ami eleve magyar témát dolgoz fel. ebben a kontextusban aztán nem csoda, hogy úgy látod, nem lett semmi megcáfolva. létrehoztál magadnak egy világot, ebben pedig élvezettel csinálod ezt a szintén vérciki szőrszálhasogatást. persze továbbra is állítom, ha trollkodás, zseniális.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 04:06:15

@balage_81 reloaded:
Félreérted. Hithű internacionalistaként bizonyára tartózkodnod kellene az olyan bűnös nacionalista protekcionalizmustól, hogy csak mert valaki magyar, 10 angol közt máris neki szurkolsz. Ha ezért örültél a győzelmüknek, még a végén a körmödre fog koppintani Bauer Tamás.

Mivel már legelső kommentedben a magyarok nacionalizmusát támadtad egy angol nacionalista műsorszám alatt, ezért vontam le azt a következtetést, hogy te nem a nacionalizmust nem szereted úgy általában, hanem a magyarok nacionalizmusát. Ezt a következtetést pedig mindeddig nem cáfoltad.

pudliho 2013.06.09. 04:08:43

és már várom az első megszólalókat, akik huhognak, hogy csak azért nyertek, mert benyaltak a briteknek. majd csak figyeljetek.

nem az első huhogók egyből elkezdik majd az otthoni magyarokat szidni

röhögő 2013.06.09. 05:18:26

@endike: Látom, te idióta, kisebbségi komplexusodat a tanult emberekkel szemben továbbra sem tudod levetni. Tanulnod kellett volna és akkor most nem okádnád ezt be mindenhová.

röhögő 2013.06.09. 05:21:12

@Kurtz ezredes: Ez hogy is van? A vérbriteskedéssel nincs baj, a vérmagyarsággal meg van?

Flatline_ 2013.06.09. 05:24:20

@Kurtz ezredes:
Nem tudom mashogy kezdeni, sajnalom:
Te hulyegyerek, amit te idehaza nacionalizmusnak nevezel az koszonoviszonyban sincs azzal amit odakint jelent. Elmehetsz a turulmadaraddal meg az osszes onkenyuralmi szelsojobbos vackoddal a tudodhova. Lovesed nincs semmirol, te is csak egy befolyasolt birka biorobot vagy, mint (sajnos) a magyarok nagyresze.

sírjatok 2013.06.09. 05:49:07

@Flatline_: gratulálok, szép beszéd volt, ezzel most biztos meggyőzted :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.06.09. 05:59:45

@Flatline_:
Igen, sajnos most nagyon megfogtál. Megnézhettem volna a szótárban is.
Nationalism: demokrácia, szabadság, tolerancia, liberalizmus
Nacionalizmus: NÁCIK!!!
hu.wikipedia.org/wiki/Turul_%28mad%C3%A1r%29
Itt mélyülhetsz el ennek a tollas náci dögnek a történetében, de természetesen kihagyták a mocskok, hogy Hitler Sasfészkében kelt ki a tojásból. Náci madár, egy percig se feledd.
Egyébként teljesen megértem azt a gondolatkísérleti csírádat, hogy azok körében él leginkább a kultusza, akiket te szélsőjobbosnak titulálsz.
Tényleg nem akarlak teljesen összezavarni, de gondolom lelkes antifasisztaként már hallottál erről a göncről:
en.wikipedia.org/wiki/Lonsdale_%28clothing%29
Akkor nácik, hogy az SS-t is ők öltöztették, de képzeld, igazából angol cég, és nézd meg a logójukat! :(

Bretschneider detektív 2013.06.09. 06:19:07

Értékelem a belefeccölt energiát és munkát, de azért a produkció (már eleve a műfaj is) ölég giccses.
Úgyhogy érthető is, hogy nyert.
Megnéztem a döntős, elődöntős és a magyaros produkcióikat is, hááát. Nem lettem lelkileg gazdagabb.

Bretschneider detektív 2013.06.09. 06:20:29

Czakó Ferenc homokanimációi után / mellett szellemileg kimondottan szegényes.

eccer1 2013.06.09. 06:36:37

Mindenképp nézze meg, aki könnyekig hatódott a produkción a József és testvérei -jelenetek egy parasztbibliából című Jeles filmet! Közel 10 éve készült...

sparklie (törölt) 2013.06.09. 06:44:16

Azt azert tegyuk hozza, mielott mindenki kopne meg egyet a magyar zsurire, akik anno kiejtettek oket, hogy sok-sok eve ez a csapat messze nem ilyen produkciot mutatott be.

Azt is megjegyeznem, hogy eleg egyszerure sikeredett a mondanivalo. Nacionalista hurokat pengetni persze tuti recept a sikerre meg Angliaban is. Ha itthon tennek ugyanezt, akkor le lennenek fasisztazva meg nacizva ket perc alatt az egesz baloldali sajto altal.
Nacionalista, avitt giccshalmaz, amire ugrik az atlag brit.
Tudom rengeteget eltem ott es most az USA-ban tengodom. Itt is ez a csillagos-savos faszsag az, amit mindig be lehet dobni, es az elad mindent. Donut-tol kezdve az WC illatositoig mindent el lehet adni Union Jack-kel vagy stars and stripes-szal az adott orszagokban.

Persze ez is csak show business, azt kell adni, amit kajal a nep.
Annyi a titok, hogy a briteknek India meg a fel vilag kirablasa es lemeszarlasa utan is jobb a PR-ja a vilagban, mint a magyaroknak. Ehhez tenyleg kell tehetseg es media agymosas.

Es igen, csontig benyaltak a briteknek. Biztosra mentek es ez persze bejott.

Amugy szamomra irrelevans, hogy egy huszezredik tehetsegkutatot ki nyer meg a vilagban, csupan az a jelenseg erdekes szamomra, hogy hogyan lehet manipulativ eszkozokkel, olcso, vasari otletekkel sikert elerni. Ez tenyleg a showbusiness mukodesenek tokeletes peldaja. Nem azt mondom, hogy mas jobban megerdemelte volna a gyozelmet, mert pont leszarom, hogy ki nyerte meg, hanem a manipulativ tematika es a kore font nacionalista patosz "izgalmas" szamomra.

sparklie (törölt) 2013.06.09. 06:54:18

@Flatline_: a turult csak a felmuvelt, felazsiai bunkok tartjak szelsojobbos jelkepnek
mar akkor a magyar mondavilag resze volt, amikor meg magyar nemzet sem letezett

ennyi erovel a brit oroszlan es a bulldog is egy szelsojobbos, fasiszta jelkep, mivel a brit szelsojobb eloszeretettel hasznalja
sose lattam annyi bulldogot meg oroszlant tetovalva emberekre, mint a suttyo britek kozt jarva kelve

maga a nacionalizmus egy letezo dolog, de egy nemzete felmagasztalni azert, mert hasznalja a jelkepeit, a masikat meg porba alazni ugyanezert szerintem ostobasagra vall

az arnyszinhaz persze rajatszott a nacionalista erzuletekre, ez kb olyan, mint amikor ciganyzenekar huzza a Bank ban ariajat, persze, hogy allva tapsolnak nekik a magyarok
nincs ezzel semmi baj, csak a szavazatszamot meg a muveszi szinvonalat azert nem lenne szabad osszemosni

Jossarian 2013.06.09. 07:43:21

Nekem ket dolog jutott eszembe a hirrel kapcsolatban.

A versenyt megnyertek, egy versenyt amit a tavaly egy kutya nyert... :D

A masik, hogy eluldozitek a honfitarsaitokat es utana buszkek vagytok ra. Kivancsi lennek, milyen tipusu skizofren esetleirasnak a resze az ilyen magatartas, hisz ezt csinaljatok evszazadok ota...

Jossarian 2013.06.09. 07:45:23

Buszkek vagytok RAJUK

azbesztos 2013.06.09. 07:46:07

@Kurtz ezredes: Lám a nacionalizmus milyen haladó, ha Angliában éledezik! Azért most magukba szállhatnának azok a pol-korrekt ítészeink, akik ennek a nacionalizmusnak sokkal szelídebb változata miatt kirúgták a mostani győzteseket a magyar Csillag Születikből. Mentségük, hogy ez a gyurcsányista diktatúra, a baloldali rémuralom idején történt, és a kenyerüket féltették?

literáti 2013.06.09. 08:10:31

Én nagyon-nagyon büszke vagyok,hogy ez a kis Magyarország ilyen dicsőséget aratott.Láttam majdnem minden előadását.Igen, ha kell a történelem tudása is győzelemre viheti ezt a kis országot a győzelemhez.Ami a mi zsürinket illeti nem is érdemli meg,hogy megemlitsék itt,mert az kritikán aluli.

sírjatok 2013.06.09. 08:17:18

@Jossarian: "A masik, hogy eluldozitek a honfitarsaitokat es utana buszkek vagytok ra. "

Ki üldözte el őket? :(

Ha arra gondolsz, hogy miért nem pl. a Csillag Születikben nyertek, a választ lásd fentebb. Ha csak köpködni akartál, egészségedre, remélem jólesett :)

literáti 2013.06.09. 08:24:46

@sparklie: Ami a kritikáját illeti nem mondhatok mást csak annyit,hogy bár csak mindenből ilyen gagyi lenne nem itt állnánk.Ön látszik,a szavaiból,hogy az irigység beszél mert Ön nem tudott érvényesülni angliában és el ment az USA-ba, de már ott sem tetszik semmi.Hát ez az Ön baja.Tudom becsülni az amerikaiakat akik önként mennek a bárhová ahol baj van.A másik ezek abból lettek nagyok,hogy minden kis ötletet felhasználtak és felhasználnak,sőt ha kell segitik egymást "lásd tornádó,cunami,földrengés stb.Nem barackfákat énekelnek ,mikor az ország igen sanyarú helyzetben van.

Pernahajder Viktor 2013.06.09. 08:30:03

De most komolyan. Mitől nyertek? Mert az általuk kreált előadások közül talán ez volt a leggyengébb.

azbesztos 2013.06.09. 08:39:14

@literáti: Leülhetsz fiam, egyes! Azért barackfázunk, mert ha mi is oroszlánoznánk, turuloznánk, szent koronáznánk a győztes csillag születikben, már Heller Ágnes hivatalos antiszemita feljelentésére már megszállna minket a NATO.

lavór 2013.06.09. 08:41:51

Hááááát igen... Genetikailag öröklődött irigység olvasható a fanyalgók bejegyzéseiben. Nem is csodálom, hogy az itthoni "szakmai" zsűri kitette őket. Még a közönség láthatott volna valóban színvonalas műsort is.

Gratulálok a győzelemhez, a Las Vegas-i szerződéshez, sok sikert a továbbiakban! Vissza se nézzetek, a világ már megnyílt előttetek.

Lajosforras 2013.06.09. 08:47:45

talán ott fordítva működnek a dolgok. a tehetséget felkutatják,aztán abból csinálnak pénzt,nem pedig kikiáltanak valakit tehetségesnek,aztán azt próbálják meg lenyomni az emberek torkán.
meg talán komolyabban veszik a közönségszavazatot is,nem csak sms-bevételi forrás.

theus 2013.06.09. 09:01:57

Hát ez nem egy nagy produkció, egy közepes magyar tehetségkutató az első körben repült volna.

origos menekült (törölt) 2013.06.09. 09:06:28

bocsika, de senki nem üldözte el őket, hahó! orbanofóbiások!!! térjetek észhez, EZT SEM A PATÁS VOLT

Leone_510 2013.06.09. 09:33:42

@Kurtz ezredes: látom nálad hatott az agymosás és elvették a nemzeted hőseit, menj nyald a nyugat seggét tovább és ha egy kis szardarabot találsz nyeld csak le nyugodtan , az is csak az amiből te vagy

jog-ász 2013.06.09. 09:35:22

szerintetek az NORMÁLIIIIS, hogy egy kultúrális, vagy szórakoztató, vagy bulvártémáról szóló posztnál a hozzászólások kétharamada nacionalizmusról, meg orbánfóbiáról meg politikáról szól??szerintetek NEM BETEG ez az ország??a normálisa miért ment el??

lifelike 2013.06.09. 09:53:38

Ez az eredeti csillag szuletik produkcio
www.youtube.com/watch?v=QZdF2jH_CgM
Nem mondanam olyan gyengenek hogy elsore ki kellene ejteni, technikailag eleg durva ez is

burakefendi 2013.06.09. 10:32:43

@sparklie: számomra az izgalmas, ahogy az a sok angolszász kulturtermék, amelyet napról napra lenyomnak a torkunkon, hogy átmosta az embereket. Ha angliában nyernek, akkor a hazájukban meg nem értett zsenik, ha ugyanezek üzbegisztánban, akkor apróbetűs érdekességek. Angliában az értő közönség által méltóképp megszavazott tehetségek, magyarországon valakinek a valakijei.

kvadrillio 2013.06.09. 10:45:07

GRATULÁLUNK !!!!! TEHETSÉGES CSAPAT !!!
EGYEDI, KÜLÖNLEGES, CSODÁLATOS ÉLMÉNYT NYÚJTANAK MINDENKINEK !!!

kvadrillio 2013.06.09. 10:46:34

...mondjuk az a 87 vagy mennyi millió pííz...LEHETNE TÖBB IS !

calvin&hobbes 2013.06.09. 11:31:16

Nekem azért van egy kérdésem azokhoz akik azon hőbörögnek hogy itthon nem voltak elég jók a tehetségkutatóban...Ti honnan emlékeztek rájuk? Emlékeztek az akkori produkciójukra, sírtatok amikor kiestek és azóta is "ismeritek" őket? Gyanítom hogy két héttel ezelőttig amikor a magyar média szétplakátolta hogy az Attraction amit a zsűri kiszavazott 7! évvel ezelőtt itthon, bejutott/megnyerte a BTG-t halvány vattacukrotok sem volt arról hogy ki vagy mi az az Attraction.
Nem képmutató ez a hozzáállás kicsit?

Egyébként meg klasszak voltak :)
Az utolsó brites előadás remek taktikai húzás volt... a magyar lélek cirogatásának meg ott magyaros produkció. Remélem tényleg kezdenek valamit a sikerrel :)

Páneurópai Harci Kos 2013.06.09. 11:36:18

@kvadrillio: Több lesz az, megy mellé mindenféle szerződés még, fellépések, stb..:)

safranek 2013.06.09. 11:44:04

Annak idején a CsSz-ben még nem volt ennyire kiforrot ez a produkció. Kellett neki ez a pár év munka.
Ez a "nacionalista", "fassiszta" duma meg felesleges.
Nyilván benne volt a taktika is, döntöre olyan produkció kellett, ami megérinti a briteket.
Nálunk az a baj, hogy a nemzeti jelképeinket kisajátították a szélsőségesek, és a politika. Nem összetartozást jelképeznek, hanem az "egyik" oldalhoz tartozást. Nem mintha a "másik" oldal nem lenne eléggé magyar. Ez csak az "egyik" oldal ellenségképe, amit a vezetőik használnak a fanatizálásra.

bestiarius 2013.06.09. 11:48:13

A fanyalgóktól kérdezném, hogy mégis mit várnak egy kétperces árnyékszínháztól? Szerintem ennyi van benne. Ötletes, profi módon kivitelezett és két perc alatt eljut az emberek szívéhez... Hatásvadász? Én profizmusnak nevezném. Tudják, hogy két percük van, hogy megmutassák mit tudnak és ezt csak úgy tudjak elérni, ha az érzelmekre hatnak. A Csillagban annak idején már megmutatták, hogy kreatívak és technikailag is ott vannak, de nekünk nem kellettek. Persze ha akkor hasonló produkcióval jöttek volna, akkor meg giccsesnek találták volna őket. Nekünk magyaroknak semmi sem jó (tisztelet a kivételnek).

A két nemzet nacionalizmusa között pedig annyi a különbség, hogy amíg a nacionalista Angliában nyerhettek egy idegen nemzet tagjai, addig a nacionalista Magyarországon soha nem nyerhetnének más nemzet tagjai. És ezen kéne alaposan elgondolkoznunk...

na4 2013.06.09. 12:00:07

Nagyszerű, professzionális volt, szívből gratulálok, így kell ezt csinálni!!! Sok sok sikert a jövőben!!

Darkcomet 2013.06.09. 12:47:59

Előre bocsájtom, hogy maximálisan örülök a sikerüknek, és semmi irigység sincs bennem, de nekem azok a produkciók amit ezen a versenyen bemutattak (a döntős műsorszámmal együtt), nem tetszettek. Olyan vásári komédia jellege van számomra. El sem tudom képzelni, hogy ez az ötlet, amit megvalósítanak, és nagyjából működik is 2-5 percben, hogyan tudná lekötni a figyelmet maradéktalanul egy kb. másfél órás műsorba.

jet set 2013.06.09. 12:56:29

@Darkcomet: Sehogy, de nem is ez a cél. Vannak olyanok, akik viszont ezt nem értik meg és erőltetik az olyan műsorokat, amelyek 5 perc után baromi unalmasak. Pl.: Michael Flatley, vagy a nevüket sem tudom kukákon dobolók.
Az Attraction pont erre jó, néhány percben bemutatnak valami érdekes, akár giccses produkciót, az ember elálmélkodik rajta és ennyi.
Ahogy mondjuk egy artistán is, aki a trapézon csinál néhány szaltót, de azért órákon keresztül azt sem nézné.

Darkcomet 2013.06.09. 13:09:46

@jet set: Oké, de ilyen néhány perces műsorra hogyan lehet építeni? Vagy egyfajta emeltebb szintű haknizással fogják tölteni az életüket? Azért ennél többet érdemelnének. Más. A kukákon doboló Stomp nekem nagyon tetszik. Voltam fellépésükön, és egyáltalán nem váltak unalmassá a műsoridő végére sem.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.06.09. 13:18:53

@Kurtz ezredes: te abban a rémes és hibás tévképzetben élsz, hogy neked kell eldöntened, ki hogyan címkézhető, illetve hogy csak kétféle lehet az ember ezek szerint: nacionalista, vagy internacionalista. megpróbálom érzékeltetni, vagy megérted, vagy nem (ugyanis nem áll módomban pont veled vitázni erről): a hősök terén felvonuló nagymagyarok, akiknek a zsidózás, buzizás jelenti azt, hogy ők magyarok (magyarabbak nálam), nos, ők valahogy nevetségesek a szememben. ahogy azok is, akik szerint egy ilyen produkció csak akkor lehet jó, ha a mi dicső történelmünkről szól. ezekhez szóltam az első kommentben. látom neked tényleg küldetésed van, ez azért kemény:)

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.06.09. 15:54:47

@Darkcomet: A BonBon Matiné egy órás árnyékszínháza leköti a gyereket. Abban persze kevesebb a giccs, több a történet (Mark Twain: Koldus és királyfi) és persze komolyzene van hozzá.
süti beállítások módosítása