Nesze!szer

Edd Gwyneth Paltrow főztjét!

2013. március 31.

Gwyneth_Paltrow_Self_Magazine_April_Cover_01.jpg

 

A strandszezon közeledtével, megszaporodtak a 'perfect body secrets' anyagok mindenfelé, most épp Gwyneth Paltrow mesél életmódváltásáról. A 40 éves színésznőt - akit a címlapon a Sims játék karakterévé retusáltak -, a SELF magazin áprilisi számában faggattak ki irigylésre méltó alakjáról: "Gyakorlatilag mindent ki kellett hajítanom a kukába: a tejes dolgokat, a cukrot, a glutént minden, ami feldolgozott termék. Mégis mi a fenét fogok mostantól enni?' - tettem fel magamnak a kérdést. Ekkor döntöttem el, hogy megírom a második könyvemet: hogy ne csak barna rizst együnk - én ezt tettem, mert nem tudtam mi mást ehetnék." Az It’s All Good című receptkönyv áprilisban jelenik meg. Sőt, mi több: április 25-én (hazai bemutató) jön a Vasember harmadik része, amiben Gwyneth ismét Pepper Pottsként tér vissza. Elmentek megnézni? Vagy inkább csak a könyvet olvasgatnátok?

Nesze!Dia

Ps: Mondjuk, mi a Zenea módszerét javallottunk nektek fogyás ügyben minap - post ITT.

Gwyneth_Paltrow_Self_Magazine_April_01.jpg

Gwyneth_Paltrow_Self_Magazine_April_02.jpg

Gwyneth_Paltrow_Self_Magazine_April_03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr485163191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása