Nesze!szer

Palvin Barbi szőkés ősz lett

2013. március 21.

BarbaraPalvinMarieClaire2.jpg

Az olasz Marie Claire Madonna "Material Girl"-jét idézi meg Palvin Barbival. A magyar szépség haja átváltozott, és nagyon "régi madonnás" stylingot kapott. Igaz, ezek a darabok a Balenciaga, Jean Paul Gaultier és Ralp Lauren kollekcióiból kerültek ki. Jacques Olivar fotózta a sorozatot. Hogy tetszik Barbi így?

BarbaraPalvinMarieClaire12.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire11.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire8.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire5.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire4.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire3.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire1.jpg

BarbaraPalvinMarieClaire9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr565157126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nenna 2013.03.21. 20:42:31

Sztem csodaszép így is.

Mrs.Columbo 2013.03.22. 08:57:25

Én nem mondtam volna meg, hogy ő van a képeken, ha nincs odaírva!

Dr Gregory House 2013.03.22. 11:57:11

Pont olyan, mint egy viaszbaba. Minden képen. Egyforma. Érzelemmentes. Ez a menő?

Dor B. Zoltán 2013.03.22. 12:20:41

Abba őszült bele, hogy visszautasítottam a közeledését.

(Aztán fölébredtem...)

2013.03.22. 13:16:21

nem csak érzelemmentes,de életidegen is.Nem tudom elképzelni sem,hogy ez a csaj ebben a házban lakik, nem illik ebbe a környezetbe,montázsszerű képek. Vidéki fétisparty? Észre sem veszi hogy lángol a grill! :) Leolvad róla a műszálas necc... ez sem zavarja,bambán bámul,sötétség kint és odabent :/

2013.03.22. 13:28:53

@Crescence: most alaposabban megnéztem a képeket,szerintem itt áramszünet van. A grillt használja lámpának :)

Nazareus 2013.03.22. 14:17:42

"Vannak férfiak, akik szégyellik, hogy szerettek egy nöt, amikor rájönnekarra, hogy buta. Ezek önhitt szamarak, arra valók, hogy a teremtés legmocskosabb bogáncsát vagy egy kékharisnya kegyeit zabálják. A butaság gyakran a szépség ékessége: az adja meg a tekintetnek a sötétvizü tavak komor tisztaságát és a trópusi tengerek olajos nyugalmát."

Baudelaire
süti beállítások módosítása