Nesze!szer

Így sminkelj Justin Bieber koncertre!

2013. február 20.

bieber dia4.jpg

Mint arról már a napokban hírt adtunk, az essence és Justin Bieber üzletet kötöttek. Ugyan a trendkiadásra még egy picit várni kell, viszont ti még mindig esélyesek vagytok 2x2 jegyre Justin Bieber - Believe turnéjának egyik állomására (Birmingham, UK). Ráadásul az egyik nyertes exkluzív jegyeket tehet majd zsebre, amellyel személyesen is találkozhat a kanadai popsztárral! Mivel mi is szívesen elmennénk az eseményre, kicsit eljátszottunk a gondolattal, mi lenne ha... - elképzeltük, hogyan a sminkelnénk ki magunkat. Mindenekelőtt, a strapabíróságra törekedtünk, hisz' egész éjszaka táncolnánk, nem igaz?! És, hogy könnyen és gyorsan elkészíthető legyen bárki számára - nehogy már lecsússzunk a setlist első számairól... Lépésről-lépésre elmondunk mindent, hátha a Nesze! olvasói közül kerülnek ki a nyertesek, akik még hasznát veszik ennek a sminktippnek.
 
 
bieber dia2.jpg
 
 
 
Először is, az arcunk tisztításával kezdünk, amit tonikkal, majd krémmel végzünk el, a hidratáltság miatt. Na de, most jön még csak a java: mivel sötét színekkel dolgoztam, először a szememet készítettem el, és csak utána alapoztam (így ha lehullna a sötét szemhéjfesték, könnyen le tudom törölni, ezzel időt spórolva). A szemhéjamra a korrektorból vékony rétegben tettem, hogy egyenletes színű legyen a felület. A pigmenthez tartozó bázissal a szemöldökcsontig befedtem a szemhéjamat, majd tapogató mozdulatokkal felvittem rá a pigmentet, a hozzá tartozó ecsettel. A szemöldök alatti részt, és a belső szemzugot matt, világossal színeztem. A szemöldökcsont alatti részt, az ún. mélyítő vonalat, barnával árnyékoltam egy pufi ecsettel. A szemöldökcsontot, követve a belső szemzugig vittem az ívet, így a szemnek adtam egy keretet. A külső részen erősebb a satír. Ezután, fekete szemceruzával vonalat húztam a fölső pillasor mentén, amit elsatíroztam. A ceruzát rögzítettem a sötétbarna szemfestékkel, illetve erősítettem vele a füstös hatást.
 
 
 
bieber dia1.jpg
 
 
 
A tussal vékony vonalat húztam ugyanezen az íven, hogy a fekete tus elmélyítse a tekintetemet. A szemem külső sarkához érve, cicaívet formáltam. Az alsó pillasornál is hasonlóan jártam el: a vízvonalban erőteljesen kifestettem feketével + a külső résznél, a pillasor alá is dolgoztam belőle. Ezt a ceruzavonalat fültisztító pálcikával elsatíroztam, majd a sötétbarna szemhéjfestékkel ezt is elsatíroztam. A felső belső íven is használtam a ceruzát, ugyanis ettől a pillantás még áthatóbb lesz. Ezután tettem fel az alapozót + a korrektort a szem alá a sötétebb karikákra, a nevetőráncba, az orrnyeregre és a homlok közepére is. T vonalban enyhén lepúdereztem. Kifestettem a pillákat, figyelve hogy a tövétől kezdjem és a szálakon végig húzzam a szempillafesték applikátorát - lehet rebegtetni Justinnak. Az arccsontomra egy pirosító ecsettel tettem arcpírt, majd a pigmentbe is belenyúltam, és az arccsontom halánték felőli részére tettem belőle keveset, mint highlightot. A szemöldökömet a ceruzával megigazítottam. Végül, az ajkamat hosszan tartó rúzzsal színeztem - a matt verziót mondanám, hátha Justin csókos kedvében van... De azért egy színtelen szájfényt bedobhatsz a táskádba. Ja és leírtunk minden essence terméket, amit használtunk, hogy te is beszerezhesd esetleg. Bevállalnád a sminket a koncertre?  
Nesze!Dia
 
 
bieber dia3.jpg
 
 
 
clear & matt alapozó (03 sand) 1 099.- + all about matt! fixing loose powder púder 1 149.-
stay all day 16h hosszan tartó korrektor (10 natural beige) 849.-
silky touch pirosító (10 adorable) 849.- + colour arts pigments (11 cotton candy) 849.-
i love stage – szemhéjpúder alapozó 849.-
essence colour arts szemhéj bázis 599.-
quattro eyeshadow (05 to die for) 999.-
STAYS no matter what 24h szemhéjtus (fekete) 949.-
long lasting szemceruza (01 black fever) 499.-
get BIG! lashes dúsító, vízálló szempillaspirál (fekete) 849.-
szemöldök ceruza (04 blonde) 499.-
stay matt lip cream (04 silky red) 649.- matt + XXXL shine lipgloss (01 pure chick) 599.- 
colour & go körömlakk (110 modern romance) 499.-
JB_COVER_1,5MB_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr385093573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása