Nesze!szer

Félmeztelenül ünnepli magát Kate Moss

2012. november 04.

katem1.jpg

Huszonöt éves pályafutását ünnepli Kate Moss a decemberi Vanity Fairben. A 38 éves szupermodellt a '80-as évek végén fedezték fel, akinek karrierje azóta is töretlenül ível felfelé. A modell és szinte legenda a magazinban félmeztelenül egy szőke parókában pózol Mert Alas és Marcus Piggott fotóspáros kamerája előtt. Moss elárulta, hogy ez idő alatt bőven volt ideje megtanulni kezelni a nyilvánosságot, sőt, már megvannak a saját trükkjei is, amiket bevethet a pletykára éhezők ellen: "Most már csak fekete vagy szürke színű farmert hordok. Ha változatosan öltözködsz, akkor minden áldott nap ott fognak tolongani az ajtód előtt arra várva, hogy aznap vajon milyen szett lesz rajtad. Ha mindig ugyanolyan vagy, akkor egy idő után unalmassá válsz és békén hagynak.". Hogy tetszenek a képek és a 38 éves Kate?    

Nesze!Dia

katem2.jpg

katem3.jpg

katem4.jpg

katem5.jpg

katem6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr634888463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rigor_mortis 2012.11.05. 01:57:07

Döbbenetes, hogy milyen nőkből lehetnek "sztármodellek".

fülesboci 2012.11.05. 07:17:57

felöltözve kicsit elviselhetőbb

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2012.11.05. 09:00:10

"akinek karrierje azóta is töretlenül ível felfelé"
= a seggéről/melleiről szivják a tehetősebb arcok a kokaint, akik aztán annyira kikészülnek hogy életnagyságú aranyszobrot csináltatnak neki.

nagy karrier. eldobható baszósbaba. mondjuk persze ki mit nevez karriernek...

A nép fia 2012.11.05. 09:32:45

Sosem tetszett ez a nő, viszont ezek a képek most fura mód vállalhatóak.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.05. 11:02:41

nekem is bejöttek a képek, sőt a csaj se rossz (most).

isssti 2012.11.05. 11:25:15

..amely mellek meglehetősen szottyadtak. Talán ha nem anorexiás étrendet tartana szegénykém..

piszter 2012.11.05. 12:40:21

mennyire hétköznapi agy tyúk. sose értettem mit esznek rajta. :)
süti beállítások módosítása