Nesze!szer

Tóth Niki, Bobbi Brown, Párizs

2012. augusztus 30.

 

bobbiniki.jpg

Tóth Niki volt az a szerencsés lány, aki Magyarországról indulhatott a Bobbi Brown által szervezett versenyen, így most mesél nektek az élményeiről kicsit.

 

bobbicsajok2.jpg

Idén először rendezték meg Európában a Bobbi Brown Pretty Powerful kampány  versenyét, amelyben 15 ország vett részt.

Már az oldal rajongója voltam egy ideje a facebookon, amikor megláttam a felhívást és beneveztem a játékba idén márciusban. Sikerült a játék első fordulójában győztesként kikerülnöm, így bejutottam a nemzetközi legjobb 15-be. Az, hogy az első forduló győzteseként kerültem ki, két hatalmas ajándékkal járt.

Kaptam egy 500 euró értékű Bobbi Brown csomagot a bőrtípusomnak megfelelő termékekkel és a bőrömhöz illő színekkel, amit egy profi sminkessel választottunk ki. Valamint részt vehettem egy szuper fotózáson, ahol első osztályú sminket kaptam, profi fodrász csinálta meg a hajam és a másik szobában várt rám a fotós, aki csodálatos képeket készített rólam. Ez a kép került a második fordulóba - nagyon boldog voltam.

 

A második szakaszban, amikor már csak 15-en voltunk, nem kis tétért hajtottunk. Aki bekerül a legtöbb 5 szavazatot gyűjtött lány közé, ellátogathat Párizsba.

Párizsban pedig kiderül, hogy ki az az egy hölgy, aki 2012-ben Bobbi Brown szerint igazán Pretty Powerful, és elutazhat New York-ba Bobbihoz, megismerkedhet vele és egy fantasztikus fotózáson vehet részt.

 

Sikerült bekerülnöm a legjobb 5-be és izgatottan vártam életem első utazását, mivel még sosem ültem repülőn és nem jártam külföldön. Mondanom sem kell, hogy milyen határtalan boldogságot éreztem! A repülés fantasztikus volt, semmilyen félelem nem volt bennem. Körülbelül 2 óra repülés után megérkeztünk Párizsba és elkezdődött életem egyik legszebb két napja, melyek egyben a legmozgalmasabbak is voltak!

 bobbicsajok3.jpg

Profi módon volt minden megszervezve! Miután megérkeztünk a szállodába és felfrissültünk, elvittek minket a párizsi Bobbi Brown üzletbe, ahol mind az öten gyönyörű sminket kaptunk és közben rengeteget beszélgettünk az ottani Bobbis csapattal. Mind az öt lány részt vett ezekben a beszélgetésekben, melyeknek az volt a célja, hogy megismerjenek minket és a személyiségünket. Nagyon sokat csevegtünk arról, hogy számunkra mit jelent a Pretty Powerful és ki mitől érzi magát igazán magabiztosnak. Nagyon izgalmas és érdekes élmény volt ez számomra, mivel kiderült, hogy bár mind az öten nagyon különböző országokból jöttünk (Magyarország, Hollandia, Oroszország, Törökország és Bahrain), mégis nagyon hasonlóan gondolkodunk a szépségről és arról, hogy mit jelent számunkra Pretty Powerful-nak lenni. Ez után a nagyszerű élmény után elvittek minket a Galeries Lafayette-be, ami egy nagyon híres francia exkluzív áruház. Itt, miután körbesétáltunk és nézelődtünk egy kicsit (éppen leárazás volt), a Bobbi Brown pultnál rendezett eseményen bejelentették a Pretty Powerful kampány győztesét. A győztest Bobbi  választotta ki, aki a New York-ból küldött videóján mondta el, hogy ő kit talált a kampányban leginkább Pretty Powerful-nak. A nyertes a török lány lett, ami -bár nagyon szimpatikus volt nekem egy kicsit elszomorított ezen a csodás napon. Nem volt sok időm azonban bánatosnak lenni, mert a győztes bejelentése után csak folytatódott ez a kiváló nap a programokkal.

bobbicsajokgyőz.jpg

Az estét egy remek francia étteremben folytattuk, a kilátás tökéletes volt, az asztalunktól ráláttunk az Eiffel toronyra. Másnap egy tartalmas városnézés következett és megnéztük Párizs leghíresebb nevezetességeit. Minden csodaszép volt, lenyűgözött a főváros, az utcák, az épületek és  a színes üzletek árulkodnak a város mozgalmas életviteléről. Egy életre szóló élményt kaptam ezzel a lehetőséggel és örülök, hogy élni tudtam vele!

Sok puszi a Nesze olvasóknak:

Nikolett

bobbicsajok4.jpg

 

Ps, ha valaki nem tudná:

Bobbi Brown amerikai sminkes, a Bobbi Brown Cosmetics alapítója. Bobbi Brown vallja, hogy „a smink segít a nőknek, hogy kifejezzék, szebbé és magabiztosabbá tegyék magukat.” A Bobbi Brown Cosmetics-en keresztül Bobbi segít minden nőnek egyéni szépsége kiemelésében. Egyszerű, könnyen használható kozmetikai termékei időtálló árnyalatokban kaphatóak, viselőinek természetes és egészséges megjelenést nyújtva.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr544737994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása