Nesze!szer

Leighton vs Blair

2012. április 16.

 

 

 

 

Leighton Meester neve mára összeforrt az általa alakított Gossip Girl-karakterrel, Blair Waldorffal. Tudtátok, hogy az eredetileg szőke színésznő, Miss Waldorf miatt festette barnára a haját? Ilyen és ehhez hasonló szépség titkairól mesélt az InStyle-nak a 26 éves  lány. "A szivárvány összes színében játszott már a hajam - talán a lila túlzás volt. A Drive Thru (2007) című horror kedvéért fekete és piros melírcsíkokat festettem. Most már nem akarnék ilyen durva változtatást, mert tudom, hogy milyen sok idő újra egészségessé varázsolni a frizurámat." És mi lenne vele az imádott hajpántok nélkül? "Én is szeretem a hajpántokat, de nem vagyok olyan megszállott, mint Blair. Van néhány darabom, de azokat ő tuti nem hordaná. Inkább a kalapokat szeretem. Nyáron egy szép nagy szalmakalapot fogok viselni, hogy megvédjem a bőrömet és a hajamat a káros napsugarak ellen... vagy ha csak borzalmasan állna a hajam!?" Charles Baker Strahan, Leighton fodrásza rengeteg tippel látja el a sztárt: "Azt javasolta, hogy ne mindennap mossam meg a hajamat... És vettem egy Mason Pearson-féle kefét, amióta a hajszálaim sokkal egészségesebbnek tűnnek. A fésű főleg télen hasznos, amikor könnyebben becsomósodnak a tincseim." Meester smink nélkül is remekül néz ki - de hogy csinálja? "A barna hajszínem olyan tónust adott az arcbőrömnek, ami engedi a kevesebb make-upot. Esténként pedig La Roche-Posay arctisztítótejjel tisztítom az arcom, valamint Evian Mineral Water Spray helyett forró vizet alkalmazok." 

 

A Blair Waldorf-stílus lányok ezrei számára követendő példa lett - vajon Leighton is beállt a sorba? "Az anyukám a példaképem. Rengeteg 70'-es, '80-as éveket idéző ruhadarabot kaptam tőle. Az egyetlen alkalom, amikor elismerték a szettemet, az akkor volt, amikor az ő ruhája volt rajtam - ezért hálás vagyok neki! Ugyanakkor Blair-nek köszönhetően megismertem Bette Davis, Grace Kelly és Audrey Hepburn ikonikus stílusát is. Manapság Cate Blanchett a kedvencem. Folyton valami újjal próbálkozik. Kényelmesnek tűnik a stílusa." A barna szépség a Beverly Hills High School-ban végzett, ahol szinte kötelező volt jól kinézni: "Nagyon rossz élmény volt. Azért vettek fel, mert szemüveges és különc voltam. Nem voltunk túlzottan elengedve anyagilag, így nem volt soha az, hogy "Hé anya, szeretném azokat a drága farmerokat!". Mindig is jó ízlésem volt, de a suli volt az utolsó hely, ahol ezt  mutatni akartam. Hosszú, kusza hajam volt, kannabisz levél alakú medál lógott a nyakamból, hatalmas pólót és kopott farmert viseltem. Aztán olyan gyorsan kinőttem ezt, amilyen gyorsan a divatvilága halad, de néha a napig napig tudok azonosulni a középsulis Leightonnal." Ti kinek a stílusát kedvelitek jobban?   

Nesze!Dia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr914454253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giona 2012.04.16. 20:26:37

gyönyörű ez a nő, úgy, ahogy van :)
süti beállítások módosítása