Nesze!szer

Szálloda nagyokos

2012. április 04.

Az van, hogy készen vagyok, mint a jó tanuló házi feladata. Nem örültünk, amikor kiderült, hogy  a húsvéti hétvégén nem húsz fok lesz, sőt, helyenként öt is alig. Így tanakodni kezdtünk, hogy  is legyen ez a nyúl kérdés.
Menni fogunk, az egészen biztos. Így most az a kérdés, hogy hol találunk olyan szállodát, vagy panziót, ami azért családias is, de benti programokkal is tudjuk tölteni az időt. (Meg szépen adnak sonkát, meg tojást, mert az imádjuk!) Természetesen a jól bevált szallodak.hu oldalról választunk, hisz eleve van húsvéti ajánlatok  rész is külön összegyűjtve.
Kerékpározni tuti, hogy megyünk, a kerekezésünknek semmi nem állhatja útját, így ez is egy újabb szempont lett. Találtunk Kisbéren egy wellness hotelt, na most itt már 11 ezer forint felett van szoba, ez olyan vidéki romantikás. A bükfürdői hotel Piroskát is ide soroljuk, már szinte érezzük is a jó kis családias reggelit. Persze, a Balaton is csodálatos ilyenkor, főleg, hogy még nincs tele túristával. Tehát keletkezett egy Zamárdi, egy Keszthely opció is, és Siófok is, hisz ott azért ilyenkor is pezseg az élet és simán elkerekezhetünk a legjobb hekkezőkhöz is.
És akkor bekúszott a mesés Egerszalók, a Shiraz hotel. Oké, hogy a húsvét nem annyira mediterrán jellegű ünnep, sőt, de mi van, ha mi az újjászületést pont az 1001 éjszaka világábanélnénk meg?! És a hammamtól és a vizipipától sem lennénk pipák. Egy biztos, megin ta szallodak.hu-ról választunk. Ja, persze, a nyulat is értesítjük ám, mert mi van, ha elvéti a házszámot. Egyben reménykedünk csak, ha szállodában vagy panzióban leszünk, megússzuk a locsolókat. Elég az a medencében....

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.