Nesze!szer

Bőrápolás kínai módra

2012. február 05.

 

 

 

 
Tavaly január nem is volt olyan régen. Egyik reggel észleltem néhány pattanást a homlokomon. Nem tulajdonítottam neki a szokásosnál nagyobb jelentőséget mert buli utáni napokban gyakran előfordult. Zavarni akkor kezdett, amikor mar egy hete nem akartak elmúlni, ráadásul egyre több jelent meg. Igazából ezek mar nem is emlékeztettek pattanásra, inkább mini hólyagok voltak. Egy hónap után megtanultam együtt élni vele, velük. Illetve próbáltam. 
Majd egy év telt el, ez idő alatt kipróbáltam szinte minden olyan csodaszert ami a normál értékhatáron belül van. Tehát bármelyik drogériaban kapható termeket.
Természetesen nem használt. Majd egy szilveszteri kiruccanás alkalmával a repülőterén gondoltam egyet és beruháztam egy teljes Clinique termékcsaládra. Természetesen nem az 5lépéses palettára gondolok, mert nekem ahhoz nincs lelki erőm (ki tudja egyszer még lehet, hogy rászánom magam), csak a szappan-tonik-arckrém combot használom, abból is a külön férfiaknak szánt termékeket. Nem fűztem hozzá nagy reményt, de kapott esélyt. Meggyőzött. 3 nap után teljesen eltűntek ezek a csúnya bőrhibák.  Hirtelen felindulástól vezérelve és magyarországi tapasztalataimból merítve szerettem volna Kínában is kipróbálni a kozmetikai kezelést, mert épp itt tartózkodom. Bár ne tettem volna.
Az alap az a következő. Kínában csak a nők járnak kozmetikushoz. Mindössze azt nem értem miért van ez így, mert itt is jelentős mennyiségű bőrhibával szenvedő kínai fiatal férfi szaladgál. Egy ismerős segítségével sikerült találnom egy olyan hölgyet, aki elvállalta a kezelésemet. Nem volt egyszerű. Az egész egy gyors felméressél és analízissel kezdődött. Megalapította, hogy kevert bőrtípusom van, száraz-zsíros, illetve érzékeny. Ez így is van, gondoltam magamban: hurrá. Orcám ugyanis hajlamos a pirosodásra, tudni illik allergiás vagyok a fogkrémben található fluorra (itt jegyeznem meg, a Cliniquenek van egy kréme ez ellen). Azokat a  termékeket használjak Kínában, amit Franciaországból importálták (remélni lehet, hogy nem hamisították). Az egész kozmetikai procedúra 2 órát vett igénybe. Ez alatt az idő alatt letisztították az arcomat, bekentek három féle krémmel, egy pakolást raktak fel, tonikkal kezeltek, masszíroztak, radíroztak. Az eredmény az lett, hogy teljesen bezsírosodott az arcom. Második hete vannak pattanásaim újra. Konklúzio: a kínai embereknek más bőrtípusa van, itt ne menjünk kezelésre. Majd otthon megyek kozmetikushoz! Addig meg elviselem valahogy a bőrhibáimat....
Nesze!Bálint

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr184065225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozmetikusszalon · http://kozmetikusszalon.hu 2012.05.06. 14:08:54

A kínai kozmetikuának egyre nagyobb kultúrája van nyugaton is
süti beállítások módosítása