Nesze!szer

Reggeli Nesze

2011. december 22.

 

  

 

Tégy, amit akarsz. De mindig tudni fogod, mitől féltél. Félni annyi, mint meghalni. Annyi, mint mulasztani. Annyi, mint soha. Soha többé. Értsd meg, soha, soha többé. Életed parancsa nem az, hogy kell. Mert nem kell semmi. Nincs kényszer. De tudd meg, hogy ezt itt soha nem tudod megtenni többé. Amit nem teszel meg itt, ma, most, azt nem fogod tudni soha. Amit félsz megtenni most, azt elvesztetted örökre.

Hamvas Béla

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr763489313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolabexe 2011.12.23. 13:44:08

Hát,nem is tudom!Én nem vagyok ennyire sza..k a világra tipus!Nekem számít mit gondolnak a körülöttem lévők!
Most,hogy elkezdtem Kristóf könyvét,azt hiszem az Ő anyukája meglepődne,hogy :Kit kell biztatni,mindenki éljen így!
süti beállítások módosítása