Nesze!szer

Nyerjél és legyél a munkatársunk!

2011. október 29.

 

 

 

Ugye, hogy ti is úgy gondoljátok: a magyar nők a legszebbek? Mi igen... Ja, és a L'oreal is, akik ezen inspiráción kiindulva hoztak ki egy új kozmetikumot. Írtunk már róla itt. De akkor még csak az állagáról tudtunk leginkább beszámolni, mert a hatását az idő rövidsége miatt nem igazán ismertük. Most viszont - eljött a ti időtök! Külső munkatársakat keresnénk, akik hazaviszik a szajrét és iziben kenni is kezdik. Ráadásul rögtön 5 bátor és szerencsés jelentkezőre lenne szükségünk.  Szánt szándékunk, hogy kiosztunk 5 Nutri-Gold arckémet, melyet a magyar csajok szépsége ihletett. Kendőzetlen beszámolókat várunk majd tőletek, hogy jött be az arcotoknak ez mézes krémes... Ugyanis jótékony méhpempő is van benne. De nem szeretnénk többet fecsegni, inkább nosza, legyél a facebookon követőnk, lájkold és osszad meg ezt a postot. Ha már a magyar nők szépsége ihlette ezt a krémet, mondjuk már el a véleményünket róla mi is! Nagyon kíváncsiak vagyunk, kik lesznek a munkatársaink! Na, ki szeretne szókimondó Nesze! onlány lenni? Várunk titeket a csapatban, bizonyítsuk be, hogy a magyar nők a legszebbek és a legügyesebbek is, úgy tesztelünk, mint senki más. Nyereményre és munkára fel!  

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr653337785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agomama · http://agomama.blogspot.com 2011.10.29. 17:49:47

Benne vagyok minden jóban!
Szép napot!
Ambrus Ágnes

venszivar 2011.10.30. 12:25:41

Én sem lennék SEMMI jó elrontója. Szebb napot !

Gáborom 2011.10.30. 12:40:57

Pár éve még Nyerj és légy lett volna, de a Majka-félék óta Nyerjél és legyél.
Hm.

Amúgy hajrá, emlékszem a Hélia D méhpempős kréme nagyon jó volt húsz évvel ezelőtt.
Hátha a L'Oreal is tud olyat....

-Tom- 2011.10.30. 14:23:25

Szerintem nem szeretnétek ti ezt. Valójában. Higgyétek el.
Nem akarnátok, hogy pl. én beszámoljak arról, hogy milyen volt, amikor az arcomra kentem és miket gondoltam-mondtam közben. Rohadtul nem való lenne ebbe szép, steril, finomra dizájnolt, fényesre glancolt, elegántos, üde blogba.
Kedves, tündi családanyák esetleg beszámolgathatnak.
De nem "minden" olvasó.
Vagy "bááármelyik". Hőőő...
Ja, hogy csak nők lehetnek "Nesze onlánynok"? Apicsábais. Pedig már akartam maszkírozni magam a Lóréállal. Már akartam!

dna 2011.11.19. 17:45:51

Én bevállalom szívesen;)
süti beállítások módosítása