Nesze!szer

Aranyalma és New York

2011. augusztus 17.

 

A gyümölcsöző viszony Donna Karan illatával nem most kezdődött. Az első almánál indult be a folyamat, immáron öt esztendeje. (New York szimbóluma ugye az alma) Idén nyár végén pedig itt az új illat - Golden Delicious. Meglehetősen finom összetevők vannak benne, az egészen biztos. Narancsvirág, szilva, fehér rózsa, Casablanca (!) liliom, orchidea, gyöngyvirág, szantál és nem meglepő módon egy különleges alma is. De az igazság az, hogy az üveg maga is gyönyörű. Luxi, ahogy a tv2-ben szokták mondani. Aranyban pompázik. Kupakja és az ovális DKNY logo fémesen csillog, az átlátszó üvegcse viszont látni engedi az arany nedűt. A kampány arca Lara Stone, aki tényleg elég friss szépség. Mondjuk nekünk eggyel jobban tetszene, ha mosoly is elhagyná a szája szélét, de az alma végtéren is az előre eltervelt csábításról is szól. Néhány napon belül már a Douglas-ban és az Estée Lauder üzletekben is megtalálhatod ezt az újdonságot. Mindenképpen üsd bele az orrodat a new york-i hangulatba! 

DKNY Golden Delicious edt - 50 ml 16 200 Ft, 100 ml 22 300 Ft

 



 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr403159943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása