Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nesze!szer

Ejtőernyőzés vs. szex

2011. július 02.
 
Milyen érzés a szabadesés? Kislánykoromban fogalmazódott meg bennem először a kérdés. Alig múltam el tíz, amikor teniszező apám felküldött egy pilótával a magasba siklóernyőzni. Azt hitte, hogy az ott szerzett élmény majd kedvemet szegi, maradok az ütőnél és még gondolati szinten se állok ki egy gép ajtajába 4000 méter magasságában. Tévedett. Hálót ért a labda. Az évek múlásával a vágyam csak erősödött, majd a horizont hirtelen kitágult. Megtört a jég, túl vagyok az első ugráson, szituban a szél akár 200 km/h sebességgel tépi az arcomat, így a kérdés ma már más. Mi a jobb? Az ejtőernyőzés vagy a szex? Addiktív (tud lenni) mindkét szakág, de a választ még szorgalmasan kutatom. Ígérem egy nap, amikor szuperszonikus ejtőernyős válik belőlem, belőlünk megmondjuk. Most Noémi 'kadét' ugrónaplójából olvashattok egy részletet. Nesze!N
 
 
..... végre elérkezett a várva várt reggel! Persze egész éjjel nem tudtam aludni. Óránként felkeltem, mosolyogtam hosszan, aztán visszahunytam egyébként nem túl hosszú időre.....mert végleg kidobott az ágy. Azonnal az ablakhoz rohantam, redőny fel,  nagy sóhaj, színtiszta az ég, ez az! Gyors pakolás, lányok-fiúk összeszedése,  mind megvagyunk, akkor irány a Balaton. 60-70 %, hogy végre átélhetem, amit komolyabban két éve tervezek, gondolattal játszva meg vagy tíz. Szeszélyes az időjárás, emiatt  sosem lehet tudni, de nem érdekel, most le kell mennünk... mert érzem, hogy ma meglesz.  Kiliti 110 km, kényelmesen 80 perc alatt leértünk, közben kb. hússzor egymás után elképzeltem milyen lesz  - ez a napi rekordom.
Megérkeztünk, hatalmas hangárok egymás mellett, telis-tele szebbnél szebb ponyvákkal mindemellett vakított a nap. Megismerkedtünk a srácokkal. Nóri pajtás - aki szintén repülőőrült - természetesen egyből beleolvadt a társaságba.  Az ő zsebéből került elő az egyik hasznos kiegészítője kalandunknak. A napkrém. Fent jóval közelebb leszek a naphoz, jól fog jönni, hogy nehogy megperzselődjek. 
 
 
Akárcsak az Eucerin tubusa, az ernyőm is narancssárga volt - remélem mindenki megjegyezte. Iszonyat hamar eltelt az a másfél óra, majd pár perc és már rám is került a replülő-ruci. Nos abban a pillanatban elkapott, vagy inkább tovább élesedett a feeling. Pattogva ugráltam, mert itt már tudtam, hogy végig nyitva a szemem és igaziból történik minden.  Instrukciók átadva, a szíjak-csatok többszörösen csekkolva, szerelem zokni rajtam, ezen a szerelem napon. Go!
 
Villámgyors léptekkel megindultunk a helikopter felé, kamerák sasszéztak az arcomba, én viszont itt már kezdtem figyelmen kívül hagyni, mi is folyik körülöttem. Azt hiszem legbelül már fent voltam. Ölelés, csók, integetés, motorzúgás, felszálltunk. Összesen talán 20-an ültünk a gépen, 3900 méter magasan, viszonylag alacsony felhőzettel szembesülve itt már tudtam, fix hogy harapni fogom a fellegeket. Pár perc mélázás, végig kifele tekintet.....azta-azta mindenképp velem kezdjetek!
 
 

 
 
És igen. Egy végső biztonsági ellenőrzés, egy hatalmas sóhaj, majd egy utolsó pislogás, hisz innentől kezdve a szó szoros értelmében mindent látni akartam. Megközelítve gépünk hátsó nyitott részét, már a peremen toporzékolva, még erőteljesebb szívlüktetés uralkodott el rajtam, ez a környezet, az érzés, a látvány  - keresem, de nem találom, mert semmilyen nyelven nincs rá szó.......mennyire tökéletes itt minden.  Lábaimat hátra támasztottam, teljesen a profira bízva magam, szemben a lámpára tekintve, vártam a zöld jelzést....lenézve  óriás fehérség, több ezer méter mélység, engem pedig még nagyobb vágy önt el, mert ez az ami eltántoríthatatlanul vonzó és izgalmas a köbön....hátulról hang - ugrááááás, zuhanás, őrület, torkom szakadtából kiáltás, wuuuuuuuk és wáááááááák és közben még több wááááááááá, na meg atomboldogság. A könnyem kicsordult és közben azt éreztem itt a helyem. A szabadban, a levegőben, határ nélküli óriási térben, a gyönyörűségben. A megfoghatatlanban,  maximálisan elégedetten, beteljesültem, IGEN! végre szabad esve repültem.
A második nagy flash az ernyő kiengedése, ami visszarántott jó pár méterre, sóhajtoztam és kuncogtam felváltva - hatalmas móka. Ráadásul az ernyőnk citrom/szürke színű a bizonyos narancs helyett, a drága kisérőim megtévesztve  kereshettek. Szemüveg le, mert ami itt jött  arról bizony színtiszta képeket volt muszáj rögzíteni a fejemben. Lebegés, fentről minden olyan más, láttam a Balatont, búza és kukorica mezőket, icipici házakat, utakat, életet.  Megnyugvás, harmónia, abszolút béke.  
Szép, megfontolt landolás a tervezettől kicsit messzebb egy búzamezőn, az együtthatók eredménye. Erős szél, viszonylag nagy ernyő, kicsi súly. Viszont soha el nem felejthető élmény, amivel gazdagodtam, mi több visszavonhatatlanul rákattantam. Azóta minden nap sziázok a felhőknek és az ajándékba kapott búzaszál ott figyel a konyhában, na nem mintha anélkül nem jutna eszembe naponta számtalanszor mennyire brutál mód imádok élni, szóval menjetek ugrani mind! 
 
Köszi Czotti, Köszi Joker! Kék eget!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr643032064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyeplica 2011.07.02. 14:13:00

Egyetlenegy aprócska szépséghiba, hogy pont ilyen vészterhes, kétharmados időszakban, pont NARANCSSÁRGA ernyővel ugrani... Hááát...

:-)

beautyka 2011.07.02. 14:23:31

Oh, erre mi nem is gondoltunk! :)

2011.07.02. 15:13:37

jó neked,hogy megteheted...

zsurzsenka 2011.07.02. 15:13:48

Július 30án ugrok először. Kicsi gombóc a gyomromban. És határtalan kíváncsiság. De már alig várom. :)

beautyka 2011.07.02. 15:24:18

@zsurzsenka: függő leszel! csak szólunk...

SLacc 2011.07.02. 15:36:41

Nem attól égsz le, hogy közelebb vagy a naphoz, de sebaj. Amúgy grat.

csillámpóni 2011.07.02. 15:37:43

Hja, persze ernyővel nem kunszt.

beautyka 2011.07.02. 15:39:55

@csillámpóni: ernyő nélkül azért ne próbáld ki!

beautyka 2011.07.02. 15:41:19

@SLacc: Köszii! Amúgy, igazad van, nem. Már többször megírtuk, hogy miért is és mennyire fontos a fényvédelem télen-nyáron, felhős időben, strandon.

beautyka 2011.07.02. 15:54:04

@beautyka: Sőt, melanoma-szűrésen is jártunk!

Szamiz67 2011.07.02. 16:03:49

Nagyon nagy élmény és megértem a fatert, hogy féltett, a kipróbálást én biztos rábíznám a gyerek rámenősségére, én nem fizetném be elsőre az biztos. Részemről esküvő után megkértem az asszonyt, hogy ne akarjon rendszeresen része lenni a sárkányrepülőzés élményének, történt ez azután, hogy 3 év alatt hárman törték magukat ripityára az általam ismert 25-30-ból, egyikük egész életében 24 órás felügyeletre fog már szorulni... Egy-két ugrás még nem nagy kockázat, de előbb-utóbb eljön a többszázikszedik alkalom, amikor pont minden összejön. Persze én csak a hegyoldalról ugrálókról tudok bármit, lehet, hogy gépről sokkal biztonságosabb.

Madou · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.07.02. 16:32:51

Szánalmas... a nagy felvezetés alapján azt lehetett sejteni, hogy önálló ugrásról lesz szó, nem tandemről. Ennek kellett ekkora feneket keríteni?! Ezt bárki megteheti, csak ki kell fizetni, ez nem teljesítmény, csak egy érdekes élmény. Ezt volt ejtőernyős csaj létemre merem mondani. Igen, csajok is elvégezhetik a tanfolyamot és képesek egyedül ugrani, sőt siklóernyőzni is!

beautyka 2011.07.02. 16:33:18

@Szamiz67: Mi az ejtőernyőzést biztonságosabbnak ítéljük. Nekünk családunk még nincs, családallapítást követően lehet megváltozik a vélemányünk is, de most minden hétre kívánunk legalább egy ugrást.

dhpage 2011.07.02. 16:35:24

"Alig múltam el tíz, amikor teniszező apám felküldött egy pilótával a magasba siklóernyőzni."

Ez NEM siklóernyőzés, hanem ejtőernyőzés.

beautyka 2011.07.02. 16:50:29

@dhpage: Tovább is olvastad? A siklóernyőzés volt az első lépés, ott kezdődött el úgy minden igazán...

dhpage 2011.07.02. 17:40:38

Jogos, így többször átolvasva már kiderül, hogy először sikló, aztán ejtő. :)

A szerelő 2011.07.02. 20:52:22

A dugás előtte volt vagy utána? :)

Madou · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.07.04. 06:32:14

Ja igen, a siklóernyőzés is tandem volt... ami tízévesen még rendben van.
Én először ejtőernyőztem és aztán siklóernyőztem. Mindkettőt önállóan. Igen, nők is képesek önállóan ilyesmire. 19 éves voltam, amikor besétáltam egy ejtőernyős klubba és a döbbent pasikkal közöltem, hogy akkor én szeretnék ernyőzni. Volt elméleti és gyakorlati oktatás, vizsga, hónapokig hajtogattam és csináltam a félvállas bukfenceket, aztán elengedtek egyedül. A siklóernyőzésnél dettó: oktatás, vizsga, repülés. Pont ahogy az autóvezetésnél.
süti beállítások módosítása