Nesze!szer

Viszlát narancsbőr! 2.

2011. május 04.

 

 
 
Hard core. Ezt tudnám rá mondani. Mert sikerült megtalálnunk azt a szert, amely tényleg hat, nincs mese. Egy szép napsütéses délutánon szaladás előtt kentem be magamat vele. Megjöttem a futásból és furán kezdtem érezni magam. Mintha alhasi tájékon kigyulladtam volna. Gondoltam is, nincs itt kec és mec, vagy megszálltak az ufók, mint Pataky Attilát, vagy hívnom kell a doktort. Aztán rájöttem, hogy jajjj, milyen oktondi is vagyok, hát én ma kezdtem tesztelni a paprikás cuccot. Na. Azóta már sok a tapasztalásom. Ez a dolog tényleg éget. Nem kicsit. Nagyon. Ha sportolás előtt használod, akkor utána a zuhanyzás vagy fürdés nem megy ám csak úgy lazán. Egész konkrétan kéretik kihívni a tűzoltókat az akcióhoz. Viszont néhány nap után előkerülnek a kontúrjaid, lesz derekad, ami nem egy utolsó szempont ugye. A paprika kivonata ugyanis orvosilag bizonyítottan segít a kötőszövetekben lerakódott zsír oldásában, elszállításában. Különlegesen zsírégető az ő hatása, fogyaszt is, ami azért cukiság tőle. Újraépíti az elfáradt, elöregedett bőrt, kitísztítja az ereket és a nyirokrendszert. Persze, ez sem kímél meg a víznek az ő fogyasztásától és a visszafogott diétázástól.  A bőrödet is rendezi, jobb lesz a tapintása. A nagy gödrök nem tűnnek el, viszont tényleg szebb lesz a combod, vagy ahol problémásnak ítéled a területet. Kiváló termék, de tényleg csak azoknak ajánljuk, akik bírják a gyűrődést. Mettalica ez, nem egy Katy Perry nóta.

Nesze!P

 

 

Yamuna Paprikás krém - 1295 Ft

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr932876902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2011.05.04. 17:02:16

remekül hangzik... hasonló tapasztalatom volt Ilcsivel, de feladtam, annyira fájt. hol lehet kapni ezt a Yamunát?

juc 2011.05.04. 17:16:31

eltűnt a kommentem... szóval én teszteltem egy ilyet, Ilcsi volt, nagyon hatékony, de bevallom: a fájdalomküszöbömön túl volt, úgyhogy nem bírtam. ezt a Yamunát hol lehet kapni? érdekelne:D

zsuzsen 2011.05.04. 18:37:09

úúú rossmann ugye?? ott vettem koffeines yamunát, de annyira fahéj illata van, hogy nem bírom elviselni...

Mííí 2011.05.05. 13:18:08

hol lehet ilyet beszerezni? mivel kented be? mennyi ideig hagytad magadon?

juc 2011.05.05. 14:27:07

ha fahéjas, akkor én se kérem:D na de hol kapható?

V.Szilvi 2011.05.09. 21:43:54

én Rossmanban vettem, a Rákóczi úton. igaz csak masszázsolaj volt. kipróbáltam. csíííííp! még mindig rajtam van, mert hát kitartó vagyok. (már egyszer lezuhanyoztam, lemostam, de még mindig ééééég.) ez még Metallicának is durva, lassacskán egy zúzós Slipknot...
ja és ennek színtiszta paprika illata van, igazi magyaros.

nikkelcsapadék 2011.06.07. 10:50:26

Helloo, én most fogok venni. Bp-n elvileg a Nagymező u. 21-ben van egy Yamuna termékeket forgalmazó fodrászkellékes. nagymezoutca3d.com/edy-tody/edy-tody.html
Na megérdeklődtem, kapható náluk 250ml-es yamuna paprikás krém. Ez a képen vajon hány ml?
Amúgy azt is lehet csinálni, hogy bármilyen testápolóba csöpögtet az ember lánya pár csepp fahéj illóolajat, az is hasonlóan beindítja a vérkeringést.
A paprikakrém viszont tényleg csodálatos! hajráá lányok!:)
süti beállítások módosítása