Nesze!szer

Szájaljunk!

2011. április 20.



Nagy elszántság az, ha az ember ebben a csodálatos időben bemegy egy zárt plázába. Én azt tettem tegnap, mert a blog olvasóinak érdekében tesztelni akartam az L.A. Makeup üzletét a Mammutban. Ahogy betértem, épp telefonon csevegett az eladó, de amint meghallottam, hogy épp az anyukájával teszi ezt, mindent megbocsájtottam neki. Aztán készségesen segíteni kezdett. Tüzetesen megszemléltem minden szájfényt, hisz ugye pontos tájékoztatást kell adnia egy bloggernek. Azt kell mondjam, nagyon szép színeik vannak fények ügyében, viszont van két fajta, amelynek a felkenéséhez nagy elszántság és jó ecset szükségeltetik, nem ezekre mondják, hogy csak úgy siklik. (De mondjuk buliba eleve a könnyen felvihetőeket viszi az ember, nem?) Szóval. Kentük jobbról, kentük balról, kipróbáltam minden variációt magamon, magamnak. Elismerésema lánynak, aki velem bíbelődött, mert nem vagyok egyszerű eset vagy ecset. A végén kiválasztottam egy jó kis glitteres szájfényt, nem a kéket azért, nem Avatárka a keresztnevem. Ez a diszkrétebb variáció nagyon jól mutat rúzsra feltéve is akár. Nem túl sok benne a csillám, tehát nem lesz csillám póni szerda délben az ember, amely azért értékelendő dolog. Az ára pedig teljesen barátságos, azt kell mondjam. Persze, kilestem gyorsan magamnak egy korrektort is, azt majd egy következő körben szerzem be. Most a csillogással vagyok elfoglalva és a napsütéssel. Tiszta Los Angeles! 



L.A. Makeup Glitter Gloss szájfény - 1290 Ft 

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr712841833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása