Nesze!szer

Nemcsak szőke bombázóknak

2010. december 20.

 
 
A hajmosás szerintem az inkvizíció szinonimája. Tudja ezt mindenki, akinek elég tetemes mennyiségű és hosszúságú lobonc található a fején és akinek nem három másodperc alatt szárad a tolla. Töredelmesen bevallom, hogy életemben először találtam egy terméket, amelynél nem akartam belehalni a procedúrába (persze, ezt csak utólag ismertem be). A Blonde Bombshell a Bed Head vonala szőkített hajra vagy festettre. Ez egy ilyen szett, amely három darabból áll. A Dumb Blonde névre hallgató samponon meglehetősen viccesnek találtam, hogy a leírás nemcsak lágy tapintást, de luxus érzést is ígért. Ez utóbbit nem tudom, hogyan kellett volna éreznem, vagy hol, szóval erről nem tudok beszámolni. Ám a sampon valahogy nagyon gyorsan megkezdte a dolgát a fejemen. Pikk volt és pakk. A pakolás illatát annyira imádtam, hogy a karácsonyi desszertek készítése közben is a fejemen hagytam hatni, persze dunsztolva egy törölköző alatt. Vágytam a hajszálak egészségessé és csillogóvá varázslását, ahogy azt a címke ígérte. És hatott a dolog tényleg. Szárítás után jött a hajkiegyenesítő, ami cuki kis gömböcskébe volt zárva. Gyors és hatékony volt a macera és minden trükközés nélkül jól álltak a kincseim. 
 Durva, de szerettem ezt a hajmosást. Igaz, azóta már felhívtam a pszichológusomat, mert akarok beszélni róla. Az mégsem normális, hogy én megszeressem a hajmosást?! 
 
Tigi Bead Head Blonde Bombshell – 9360 Ft
 
Nesze!P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr332528248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bungics (törölt) 2010.12.20. 17:49:50

És aki nem akar egyenesíteni? Én imádom a Tigi-t, szőke is vagyok, csak éppen göndör. És az is akarok maradni. Vagy van ilyen verzió is?
süti beállítások módosítása