Nesze!szer

Blogger betegség

2010. december 10.
 
 
Elszívtam egy zsák füvet...

Lazítanom kellene - azt éreztem. Szívesen ugrottam volna a hétvégén, de tanoncokat szélsőséges időben nem engednek fel. Így ugrás helyett szívtam. Na nem marihuánát - tépné inkább a szél  az arcomat ejtőernyőzés közben! Megtehetem, tudom mivel feszesítsek vagy ne.
 

A Hudson folyóval határos tanyán - Woodstock közelében - él Lauren Giambrone gyógyfűkereskedő. A Good Fight Herb Co. alapítója. NYC-ben ő a beszállító. Nincs menedzser, sem igazgató, aki ne ismerné a füves asszonyt. Lauren szenvedélyes gyógynövénytermesztő. Egyedülálló pomádé, tinktúra, ecet, tea és gyógynövénykeverékeit fogyasztani odakint kúl és legális. Frissen szüretelt, kézzel válogatott gyógynövényei immunerősítőként hatnak a hideg évszakban. Fű effektet ne várj, nem érdemes. Viszont egészséges és stresszüző. Kisimul arcbőröm. Van benne ökörfarkkóró, fekete üröm, damiana, zsálya és levendula. Szívd el vagy masszírozd be!

 

www.goodfightherbco.com

 

 

 

 

Nesze!N

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr92506303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baliquez 2010.12.10. 21:12:43

"Elszívtam egy zsák füvet" ezzel a címmel van a fenti írás az Index címoldalán. "Blogger betegség" a címe itt.

Kattintásgeneráló fikacikk-írás nem csak bloggerbetegség de indexbaj is, ugye.

Másfelől random gyógynövények füstjét nem kellene letüdőzni, semmilyen füst nem egészséges, viszont mindegyik karcinogén, bármit is állítanak róla kuruzslók és önjelölt sámánok.

terensz szpenszer 2010.12.10. 21:47:48

@baliquez: nyugodtan írhatod, hogy rákkeltő, akkor is tudni fogja mindenki, hogy mekkora arcod van.

supertroll2000 2010.12.10. 22:32:37

hátitt mindenki olyan okos :D

Straight 2010.12.10. 22:49:58

@baliquez: Engem is kezdenek idegesíteni a rendszeres félrevezető címek a blogketrecben. Nem vagyok nagy blogger ergo engem a blogketrec kielégít de a félrevezetés idegesít.

A füst valóban feltétlenül káros. De vedd azt is figyelembe hogy ha a karcinogén hatás kialakulásához pl. 1 év masszív füstölés kell (ennél igazából jóval több) de a terápiás cél eléréséhez elegendő 1 vagy 2 hét enyhe füstölés is akkor a teráppiás hatás kifejezetten jónak mondható és akkora "ajánlott" pecsétet kap hogy nem fér el a lapon.

Amúgy meg ha valaki nyugtatóra vágyik növényektől akkor vagy szívjon füvet vagy igyon citromfű teát.
Foglalkozási ártalom de én megátalkodott gyógyszerhívő vagyok. Nemrég megitattak velem egy bögre citromfű teát és 30 eprcen belül úgy aludtam mint akit leütöttek. Fontos hogy a dobozon lévő elkészítési utasítást betűre pontosan be kell tartani (a 15 perc 15 és nem 7) Illetve ha ilyen nem áll rendelkezésre A PhHg VII vagy PhHgVIII az irányadó (kezelőorvosát ne kérdezze mert az ezt a könyvet nem vágja csak a gyógyszerészét. :))) )

we 2010.12.10. 22:59:58

London, Párizs bjúti trengye

dzsefi 2010.12.11. 00:10:22

a füvet nem szívni kell, ha félünk a ráktól, hanem meg kell enni vajban/zsírban "kifőzve", intenzívebb a hatása is és nincs kockázat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.11. 01:16:45

Hát inkább masszírozás. Avagy vízippa.

Amúgy zsálya? Látnokzsályát árul az öreg? :D
süti beállítások módosítása