Nesze!szer

Gagásítsd magad!

2010. november 30.
 
Egy jó Lady Gaga hétköznapra? Gagásítsd magad, dobd fel a napodat. Bukor Ágnes sminkes elmeséli most, ő hogyan csinálta:
"Erősen fedő alapozót használtam, mellyel gyönyörű, egyenletes bőrfelületet kaptam. Fixáló púderrel rögzítettem az alapozót, majd elkezdtem ezt az elég extra sminket készíteni. A szemhéjbázis elengedhetetlen, hisz ha ezt nem teszünk, könnyen beleülhet a ráncocskákba a festék, és a tartósságából is veszít a sminkünk.

A sminkre jellemző a csillogás, ezért a szemzugba is egy hófehér csillogó árnyalatot tettem. A mélyítővonalra egy középbarna színt, de az is szigorúan szikrázó. A szem alsó részét is világos fényes árnyalattal festettem meg. A pillákra a Kryolan aquacolour palettájáról a fehér színt vittem fel. A szemöldököt camouflage alapozóval, majd fehér arcfestékkel világosítottam. Az ajkára egy extra tartós, matt, mélyvörös L'oreál-os rúzst használtam. Az arcot egy krémes highlighter-el tettem fényessé és még egy kis hajfényt is fújtam rá." 

 

Fotó: Kirschner Anna

www.annakirschner.com

Smink: Bukor Ágnes

Styling: Füster Anett

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr982483227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása